
Revija InStore št. 77 pri prejemnikih in na spletu
Slovenija
03.09.2019
Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so naročniki prejeli in možno jo je prebrati tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.

Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. V Sloveniji je naklada revije InStore 5500 (77 revij), v Srbiji 12.000 (80), na Hrvaškem 6000 (77), v BiH 7000 (116), v Severni Makedoniji 4000 (70). Skupaj smo organizirali doslej 43 konferenc, na katerih je bilo 16.700 obiskovalcev.
V rubriki Na mestu dogodka smo se spomnili naše poletne FMCG konference v Ljubljani in poiskali pohvale kar pri udeležencih. Prvič objavljamo tudi naš projekt organizacije CEO Summita v Beogradu, kjer bomo na enem mestu 4. decembra zbrali vplivne gospodarstvenike regije med katerimi bo tudi Dejan Turk (A1&VIP). Udeležbo so potrdili: Emil Tedeschi (predsednik uprave Atlantic Grupe), Miodrag Kostić (MK Group), Miodrag Borojević (upravni odbor Fortenova Group), Branko Milutinović (Nordeus), Petar Ćorluka (Violeta), Aleksandar Marković (Metalac grupa), Nadimi Ilahi (regionalni predstavnik MMF za Centralno, Vzhodno in Jugovzhodno Evropo, Vladimir Vučković (Fiskalni svet RS), Miroslav Mišković (predsednik Delta Holdinga), Predrag Kurčibić (generalni direktor Ipsosa).
InFocus je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z žitaricami in misliji, v drugi pa so zmagovalci Agre 2019. Pripravili smo dva intervjuja, in sicer smo se pogovarjali z Zvonkom Popovićem, direktorjem in lastnikom hrvaškega podjetja Kanaan in z generalnim direktorjem trgovinske verige Veropoulos, Marcom Ernestom Garofanijem.
Nemška partnerska novinarska hiša LZ Retailytics nam je pripravila analizo največjih trgovcev v njihovi državi, na zmagovalnem odru pa so Edeka, Rewe in Schwarz. Robert Rolih, predavatelj in avtor strokovnih knjig ter lastnik in direktor akademije Panta Rei, nam predstavlja svoj pogled o tem, zakaj anketiranje strank naredi več škode kot koristi.
Darko Vaselić v svoji rubriki Blagovne skupine piše o ključnih principih shopper marketinga. Obisk malega trgovca je rubrika, kjer predstavljamo vse bolj redke zasebnike, ki se ukvarjajo s trgovinami z živili in ostalim blagom široke porabe. Tokrat smo obiskali prvo in največjo vegansko trgovino v Sloveniji, Živa Center v ljubljanskem Tomačevem, in se pogovarjali z lastnikom Marjanom Korezom. Tiskano izdajo redno sklene Igor E. Bergant, ki v rubriki Vox populi tokrat piše seveda na svoj način.
Seveda tudi tokrat ne manjka novic in zanimivosti.


