
Lidlovi reviji Preprosto ponovno mednarodna nagrada
Slovenija
25.07.2019
Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing.
Ameriški inštitut za vsebinski marketing (CMI) je objavil finaliste in delno nagrajence tekmovanja Content Marketing Awards. Med slovenskimi nagrajenci je revija Preprosto Lidla Slovenije, ki je nominirana tudi za projekt vsebinskega marketinga leta. Za nagrade se poteguje še pet slovenskih projektov, vsi zmagovalci pa bodo znani na zaključni podelitvi 4. septembra 2019 v (slovenskem) Clevelandu v ZDA.
Edino nagrado (za zdaj) za Slovenijo prejme revija Preprosto Lidla Slovenije za najboljšo trgovsko publikacijo. Revija je tudi v ožjem izboru (izmed več kot tisoč prijavljenih projektov) za projekt vsebinskega marketinga leta. "Izredno smo veseli, da se je revija tako dobro prijela med našimi kupci in da jo kot vrhunski izdelek prepoznavajo tudi strokovnjaki s področja vsebinskega marketinga. Vedno znova si zastavimo cilj na slovenski trg postaviti zanimivo revijo, z bogato vsebino, ki odslikava Lidl Slovenija – kot trgovca, ki razume svoje kupce in jim ponuja preprosto več: več kakovosti, več domačnosti, več svežine. Prepričana sem, da bo deseta številka, ki izide novembra, ponovno prinesla nekaj posebnega, izvirnega, slovenskega," je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, objavil pa Marketing Magazin.



