SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore št. 76 tudi na spletu

Slovenija

23.07.2019

Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so prejemniki dobili, kot vedno pa jo lahko  preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.
 
 
 
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. 
 
Vodič je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z mesnimi izdelki in mesom, med ostalim pa smo objavili rezultate ocenjevanje prihajajočega 57.mednarodnega sejma AGRA 2019 (24-29.avgusta v Gornji Radgoni) s tekmovanja, ki je v sklopu le tega potekalo 15.maja v prostorih BF (Biotehniške fakultete).Gre za 40 mednarodno tekmovanje ocenjevanja mesa in mesnih izdelkov AFRA 2019. 
 
InFocus v "dvojni številki" je posvečen rižu in obsega raziskave Ipsosa ter prispevke strokovnjakov Melanie Cipot in Alena Šabanovića. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu domačih blagovnih znamk spisala Olivera Petrovič, direktorica sektorja korpoeativnih komunikacij v Mercator-S.
 
V regionalnih intervjujih gostimo Alekseja Tihonova, direktorja oskrbne verige za trge JV Evrope Skupine Nestle, in Ivayla Naydenova, feneralnega direktorja Mondelez International regije SCE (jugo-centralna Evropa).

Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
 
Katja Bizjak (Nielsen) v svojem članku piše o (ne)zvestobi potrošnikov.
 
Obiskali smo malo trgovino Pr Markot v Ljubljani, ki je last Marka Kosmača, ki ima še mesnico. 
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil ravno na temo mesa, ki je v tej številki zelo prisotna in bo v prihodnosti še bolj, ko se bo na trgu pojavilo umetno meso...