
InStore št. 76 tudi na spletu
Slovenija
23.07.2019
Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so prejemniki dobili, kot vedno pa jo lahko preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si.

Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG.
Vodič je samostojna priloga, v kateri se tokrat ukvarjamo z mesnimi izdelki in mesom, med ostalim pa smo objavili rezultate ocenjevanje prihajajočega 57.mednarodnega sejma AGRA 2019 (24-29.avgusta v Gornji Radgoni) s tekmovanja, ki je v sklopu le tega potekalo 15.maja v prostorih BF (Biotehniške fakultete).Gre za 40 mednarodno tekmovanje ocenjevanja mesa in mesnih izdelkov AFRA 2019.
InFocus v "dvojni številki" je posvečen rižu in obsega raziskave Ipsosa ter prispevke strokovnjakov Melanie Cipot in Alena Šabanovića. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic je uvodnik o pomenu domačih blagovnih znamk spisala Olivera Petrovič, direktorica sektorja korpoeativnih komunikacij v Mercator-S.
V regionalnih intervjujih gostimo Alekseja Tihonova, direktorja oskrbne verige za trge JV Evrope Skupine Nestle, in Ivayla Naydenova, feneralnega direktorja Mondelez International regije SCE (jugo-centralna Evropa).
Svoj tradicionalni pogled v rubriki InAnaliza predstavljajo kolegi iz nemške medijske hiše LZ Retailytics, s katero še naprej uspešno sodelujemo.
Katja Bizjak (Nielsen) v svojem članku piše o (ne)zvestobi potrošnikov.
Obiskali smo malo trgovino Pr Markot v Ljubljani, ki je last Marka Kosmača, ki ima še mesnico.
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil ravno na temo mesa, ki je v tej številki zelo prisotna in bo v prihodnosti še bolj, ko se bo na trgu pojavilo umetno meso...


