Iz Mlekarne Celeia, ki je največja mlekarna v slovenski lasti, se po 20-ih letih z mesta direktorja mlekarne poslavlja dosedanji direktor Marjan Jakob, na njegovo mesto pa prihaja Vinko But, nekdanji direktor Kmetijske zadruge Šmarje.
Novo funkcijo bo Vinko But (na fotografiji spodaj) prevzel s 1. julijem 2019, Marjan Jakob (na fotografiji levo) pa ostaja v podjetju kot svetovalec direktorja do svoje upokojitve, avgusta 2020.
Nadzorni svet Mlekarne Celeia je 18. junija potrdil imenovanje direktorja Mlekarne Celeia za obdobje 4 let Vinku Butu. Nekdanji direktor Kmetijske zadruge Šmarje bo svoj mandat nastopil s 1. 7. in tako po prevzel vodenje največje mlekarne v slovenski lasti po 5 mandatih direktorja Marjana Jakoba. "Eno leto pred upokojitvijo je pravi čas, da vodenje predam v roke mlajšemu človeku, polnem energije in dobrih načrtov za podjetje, kjer sem bil kar 20 let na vodilni poziciji. Vodenje organizacije, kjer dela 229 ljudi, sodeluje s 16 dobavitelji in ki posluje na 14 tujih trgih, je zahtevna naloga, zato bomo čas do moje upokojitve posvetili kontrolirani in natančni predaji poslov. Vesel sem, da Mlekarno Celeia prepuščam v skrbne roke kolegu, ki podjetje dobro pozna," je dejal Marjan Jakob.
V zadnjih 20 letih je dolgoletni direktor vodil odločilne strateške premike v mlekarni, ki so pripeljali do povečanega tržnega deleža, prepoznavnosti blagovne znamke in poslovnih uspehov. Mlekarna Celeia je v dveh desetletjih povečala odkup mleka za 90 %, za 110 % je povečala prihodke, za 27 % se je zmanjšala zadolženost in v zadnjih 10 letih je ustvarila 4,3 milijona evrov dobička. Prav tako je Marjan Jakob v zadnjih 10 letih vodil vse investicijske projekte v skupni vrednosti 21 milijonov evrov in s tem poskrbel za posodobitev proizvodnje, procesov in izdelkov.
Novi direktor, Vinko But, prihaja na novo delovno mesto z 18-letnimi izkušnjami z vodenjem Kmetijske zadruge Šmarje, kjer je bil zaposlen 22 let. Pred tem je v zadrugi opravljal delo v trgovini, komerciali in kot enolog v vinski kleti. V obdobju njegovega vodenja so v KZ Šmarje obnovili in na novo zgradili 13 trgovin in trgovinskih centrov, temeljito obnovili in tehnološko posodobili njihovo klet ter uvedli blagovno znamko Hiša vin Emino, odprli novo restavracijo v Kozjem,
Kaščo Šmarje pa preuredili v prvo lokalno trgovino s poudarkom na lokalni in domači hrani. Mnogi projekti so bili podprti z javnimi razpisi, tako evropskimi kot s sredstvi kmetijskega ministrstva. Poslovanje KZ Šmarje se je izboljševalo iz leta v leto, med najbolj odmevne rezultate pa štejejo indeks 160 pri odkupu govedi in mleka pri realizaciji 7,5 milijona evrov, kmetijske trgovine so začele ustvarjati 2-krat več prihodkov v višini več kot 10 milijonov evrov, restavraciji Zadružnik ustvarita približno 1 milijon evrov in imata indeks skoraj 400, Hiša vin Emino pa pri indeksu 250 ustvari že blizu pol milijona evrov.