Ob lansiranju nove embalaže Zlatega polja je potekal kuharsko kulinarični dogodek "OH in sploh o kakovostnih ogljikovih hidratih", na katerem so strokovnjaki, poznavalci in ljubitelji dobre hrane razbili novodoben mit, da je ogljikove hidrate v prehrani bolje izpustiti. 
| Zlato polje z novo, pregledno in poenoteno embalažo Prva podoba blagovne znake Zlato polje je bila zasnovana v devetdesetih letih, ko so pod njo spadali le kakovostni riži s surovino italijanskega porekla. Z razvojem novih izdelkov pa so podobo začeli nadgrajevati. Od leta 1999 pa do leta 2014 so blagovni znamki priključili kategorijo žit za zajtrk – Sport mislije ter testenine Grande. Celotna prenova, kot jo poznamo danes, je bila izpeljana do leta 2014. Takrat so želeli obdržati prepoznavne elemente posamezne kategorije, prenovljen je bil logotip in prečiščena embalaža z modernejšo sliko jedi na naslovnici. "Po petih letih so želeli zato vse kategorije, ki so jih med razvojem vključili pod blagovno znamko Zlato polje, združiti pod eno streho z enotnimi značilnostmi. In tako pred nami stojijo izdelki v novi, poenoteni preobleki," razloži vodja blagovne znamke Tanja Šoštarič: "Logotip smo obdržali v prepoznavni polkrožni obliki z osrednjim likom zlatolaske s snopom žit v naročju. Sama embalaža in tudi nekatere vrste pakiranj pa so se spremenile in modernizirale. Tako imamo sedaj kaše in kuskus pakirane v vrečkah dojpak, večja pakiranja omenjenih izdelkov pa so v stoječih vrečkah. Tudi sam material embalaže je na otip prijaznejši in naravnejši v kombinaciji papirja in folije. Sam dizajn pa je prečiščen z enotno teksturo papirja in izpostavljenimi vsemi ključnimi informacijami za uporabnike: jasno izpostavljenim nazivom proizvoda, predlogom serviranja, prednostmi posameznega izdelka in časom kuhanja, ki je na vidnem mestu, saj vsi vemo, da nam ga po navadi primanjkuje." Nove Sport kašice – odgovor na pomanjkanje časa "Nova pa le ni podoba. Ob prepoznavanju zadnjih trendov prehranjevanja, ki temelji na vedno večjem pomanjkanju časa za pripravo obrokov, so se pri Zlatem polju na to odzvali tudi z novim proizvodom. Nove Sport kašice so pakirane porcijsko, tako da je vsaka vrečka primerna za en obrok. Njihova priprava pa je rekordno hitra, kot je pokazal izziv "kako hitro lahko pripraviš svoj zajtrk", ki ga je na dogodku zastavila Nives Orešnik. "Kot osebna trenerka opažam, da ljudje zaradi pomanjkanja časa velikokrat preskočijo enega najpomembnejših obrokov – to je zajtrk. Zdi se mi odlično, da so se na to odzvali tudi pri Zlatem polju in odgovorili s Proteinskimi in Sport kašicami, ki jih je mogoče pripraviti že v nekaj sekundah. Sama uživam ogljikove hidrate še posebej ob začetku dneva, saj me napolnijo z energijo. Vrečka kuskusa Zlato polje je nepogrešljiva v moji kuhinji. Njegova priprava je hitra in preprosta, prav tako lahko z njim sestavim veliko lahkih ter okusnih obrokov, ki jih priporočam tudi svojim varovancem. Zato moram priznati, da se tudi sama že zelo veselim preizkušanja novih Proteinskih kašic," razloži navdušenje nad novim proizvodom Zlatega polja nekdanja misica in osebna trenerka Nives Orešnik. Ob koncu razprave so udeleženci poskusili domiselne recepte, ki jih je med kulinaričnim dogodkom pripravljal znan kuharski talent Sašo Šketa. Prisotnim je pokazal pripravo dveh odličnih receptov, in sicer aromatično maroško solato s kuskusom, piščancem in pistacijami ter slastne palačinke z misliji, grškim jogurtom in medom, pri tem pa obiskovalce z nekaj praktičnimi triki navdušil tudi s hitro pripravo, ki dokazuje, da lahko brez skrbi s polnovrednimi živili tudi sami pripravijo okusne jedi. |


