SLO bocni levo
SLO bocni desno

PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

Slovenija

12.06.2019

Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.