SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nagrade DIGGIT tudi pivovarni LU, Drogi Kolinski in Lidlu

Slovenija

07.06.2019

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani so na osmi slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT podelili nagrade za presežke v slovenskem digitalnem prostoru.
 
 
 
Podeljenih je bilo deset zlatih in štiri velike nagrade diggit. Največ nagrad, kar štirih zlatih in dveh velikih, so se razveselili v Agenciji 101, predstavniki agencije Mediodrom pa so domov odnesli tri zlate nagrade. Tri prijavljena dela so zaslužila tudi posebno omembo strokovne žirije. Organizator – revija Marketing magazin – je podelil tudi nagrado zlati likalnik za digitalno osebnost leta, ki jo je prejel Simon Cetin, ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM.
 
Agencija 101 je eno izmed zlatih nagrad diggit prejela z naročnikom Pivovarna Laško Union (blagovna znamka Union) v kategoriji Turizem, in sicer za digitalno strategijo "Union Experience", eno pa z naročnikom Droga Kolinska (članica skupine Atlantic Grupa) v kategoriji Drugo, za spletno platformo s pravljicami za spodbujanje razvoja otrok.
 
Agencija Mediodrom je prejela tri zlate nagrade. Eno izmed teh z naročnikom Lidl Slovenija (v kategoriji Trgovina) za akcijo "Lidlovih 300.000". Iz sektorja FMCG velja omeniti še zlato nagrado digitalne agencije CNJ z naročnikom Droga Kolinska (članica skupine Atlantic Grupa) v kategoriji FMCG za spletno mesto Argeta je svet zase,
 
Agencija 101 je z naročnikom Droga Kolinska dobila tudi veliko nagrado za delo "Ambasador nezdravega življenja" v kategoriji Digitalna strategija. Strokovna žirija pod vodstvom predsednice Milene Jakovljevič je v okviru nagrajevanja projektov izrekla še tri posebne omembe.
 
Prva gre agenciji Mediodrom za digitalni oglas "Dan, ko smo spremenili pravila" (za A1 Slovenija), drugo so namenili Agenciji 101 za oglaševanje na družbenem omrežju Ambasador nezdravega življenja (za Drogo Kolinska), tretjo pa podjetju Movalyse za Vigo – najbolj napredno zavarovanje motorja proti kraji z asistenco (za Zavarovalnico Sava).
 
"Delo žirije je vedno zahtevno, saj je včasih potrebno sprejemati izjemno težke odločitve. Da lahko stroka napreduje, zmagovalci ne moremo biti vsi, in naloga DIGGIT-a je, da postavlja standarde v industriji tako lokalno kot tudi širše. Letošnja bera prijavljenih del predstavlja vidno izboljšanje v primerjavi s prejšnjimi leti, kar nakazuje, da se pomikamo v pravo smer. Nekaj projektov vsekakor izstopa, opažamo vedno več poguma na naročniški strani in skokovita izboljšanja pri uporabniški izkušnji, vsekakor pa spodbujamo prijavitelje, da so drzni, da preizkušajo vedno nove in drugačne prijeme ter stremijo k digitalnim presežkom," je letošnja prijavljena dela in delo žirije komentirala njena predsednica Milena Jakovljevič, sicer strateška direktorica in solastnica agencije Mediodrom.