Stec (na fotografiji) bo predaval o strategiji in primerih oblikovanja cen in naslednjimi vprašanji: "Ste pred dilemo kako oblikovati svojo ceno novim izdelkom? Morda želite optimizirati cene trenutnih izdelkov in/ali storitev? Želite vzpostaviti proces, pravila in mehanizme ter nova orodja, ki vam bodo pripomogla k večji dobičkonosti?"Področja njegovega delovanja zadevajo strateško postavljanje cen, optimizacijo pri nagrajevanju, dinamične cenitve, cenovno arhitekturo, naprednejše upravljanje, programe zvestobe, orodja za odločevanje glede oblikovanja cen.
Za seboj ima kar nekaj uspešno izvedenih projektov za najuglednejša podjetja, tako trgovce kot proizvajalce potrošnih dobrin na Poljskem, Češkem, Slovaškem in Rusiji. Je redni predavatelj na konferencah (nedavno je predaval na 11. trgovinskem Summit-u Poljske & CEE) in avtor številnih člankov v časopisih in poslovnih revijah, ki zadevajo določanje oz. oblikovanje cen, tako z vidika trgovcev kot tudi proizvajalcev (pricing).
Njegove izbrane izkušnje obsegajo zlasti področji maloprodaje (dolgoročno sodelovanje pri postavljanju cen znotraj podjetij – ekipa, proces, pravila in mehanizmi, orodja; strategija oblikovanja cen za premijske trgovce, razvoj novih pravil in mehanizmov za programe zvestobe …) in izdelkov za vsakodnevno potrošnjo (segmentacija potrošnikov in strategija na trgu – RTM, razvoj arhitekture portfelja blagovnih znamk, prepoznavanje gonilnikov vrednosti in nove cenovne arhitekture …).
| O podjetju: Podjetje Simon-Kucher & Partners (www.simon-kucher.com/en) je bilo ustanovljeno leta 1985 v Nemčiji in se je tekom let razvilo v globalnega svetovalca in zlasti liderja na področju pricing strategy. 1300 zaposlenih v 25 državah in 38 pisarnah širom sveta je strokovnjakov na področju strategije, marketinga, inovativnega pricinga in prodaje. Projektna ekipa nudi podporo strankam po istih visokih strokovnih standardih kakovosti kadar koli in kjer koli ne glede na regijo, kjer je potrebna pomoč. Njihovo svetovanje je dobičkonosno in merljivo – na njihovi spletni strani izpostavljajo, da njihovi projekti prinašajo strankam višjo dobičkonosnost v povprečju za 100 do 500 osnovnih (bazičnih) točk. |


