
Izkušeni strokovnjak bo spregovoril o tem, kako povezati ponudbo in povpraševanje v svetu, kjer prevladujejo novi poslovni modeli in kaj to pomeni za področje maloprodaje.
Ta revolucija je vidna predvsem v Aziji in ZDA, Evropa pa je glede tega precej bolj bojazljiva in konzervativna.
"Potrebno je gledati proaktivno tako z vidika dobaviteljev kot tudi trgovcev in raziskovati nove načine, kako pridobiti kupce, posebej v digitalu rojeno in vzgojeno generacijo," meni Vandenheede.
(prezentacija bo potekala v angleškem jeziku)!
O govorniku:
Jean-Jacques Vandenheede je v svoji karieri opravljal funkcijo višjega strokovnjaka za proučevanje trgovinskega sektorja pri podjetju AC Nielsen Europe. Na tej funkciji je uporabil vsa razpoložljiva sredstva globalno delujočega podjetja Nielsen, s posebnim poudarkom na Evropi, da bi čim bolje sledil spremembam, ki vplivajo na trg maloprodaje.Analiziral je različne formate in gonilnike sprememb.
Na razvijajoče trge gleda kot na države, ki bodo v prihodnje krojile sektor trgovine. Poseben poudarek daje novim razvojnim strategijam v formatih in prodajnih kanalih. Lastne blagovne znamke in diskonti sta temi, ki zanj ostajata področje razvoja v smislu odziva in pričakovanj kupca.
Spoznanja in ugotovitve uporablja za diskusijo in razprave o strategijah sektorja. Z nekoliko drugačnimi stališči želi pri javnosti vključiti razmišljanje, ki presega trenutno oziroma običajno stanje. Vodil je globalno raziskovanje digitalne trgovine na drobno z naslovom "Agenda 20-25”. To ustvarja nove priložnosti tako za proizvajalce, kot trgovce.
Njegov moto je med drugim tudi "Sam si svoje usode krojač ˮ. Po 41 letih pri agenciji Nielsen je še vedno izjemno strasten in radoveden pri odkrivanju novih zornih kotov in perspektiv fascinantnega "kameleona", ki mu pravimo kupec.
O agenciji Agencija Nielsen (www.nielsen.com) oz. The Nielsen Company, kot se samopoimenuje podjetje (prej tudi AC Nielsen) je vodilno multinacionalno podjetje v tržnih raziskavah, ki s poslovalnicami v več kot 100-ih državah širom sveta in prek 23.000 zaposlenimi zagotavlja najbolj celovit in zanesljiv pogled na potrošnike in trge po vsem svet. Njihov pristop je združevanje lastnih podatkov z drugimi viri podatkov z namenom, da bi strankam po vsem svetu (pokrivajo več kot 90 % celotnega prebivalstva na svetu) pomagali razumeti, kaj se dogaja zdaj, kaj se bo dogajalo in kako najbolje ukrepati na podlagi tega znanja. Že več kot 90 let tako zagotavljajo in dobavljajo podatke ter analize, ki temeljijo na strogo znanstvenih osnovah in inovacijah, neprestano razvija nove načine. |