SLO bocni levo
SLO bocni desno

2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 15 prostih mest!

Slovenija

06.06.2019

Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili posebno spletno stran in seveda zanimiv program, na katerem predstavljamo vse v zvezi s tem, kar je potrebno za največji trgovinski konferenčni dogodek leta v Sloveniji. 
 
 
Če se konference želite udeležiti, nam pišite na elektronski naslov prijave@fmcg-summit.si, sicer pa je na voljo le še 50 prostih mest!

 
O SUMMITU
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Prvi FMCG Summit Ljubljana se je odvil 7. junija lani v hotelu Austria Trend v Ljubljani.
 
Cilj konference je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu. FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez.
 
Udeleženci bodo imeli priložnost, da spoznajo izzive, ki področje izdelkov za široko porabo pričakujejo v prihodnosti, da spoznajo analize in napovedi o stanju na trgu in tudi načine, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo.
 
Na konferenci pričakujemo 200+ FMCG profesionalcev!
 
Program 2.FMCG Summita Ljubljana 2019: 

8.00-9.00 Prihod udeležencev in registracija
9.00-9.10 Uvodni govor: Matej Oblak, direktor, revija InStore Slovenija
9.10-10.30 Zenel Batagelj (Valicon) partner (Retrospektiva naših FMCG blagovnih znamk in pogled v prihodnost                
Matjaž Vodopivec (Atlatntic Grupa), direktor SPP Slano in sladko (Internacionalizacija blagovnih znamk in inovativnost v proizvodnih kategorijah)
10.30 - 10.55 Odmor za kavo, pijače in priboljške
10.55-12.15 Matthias Queck (LZ Retailytics), partner, 
Gregor Kosi (Lidl), generalni direktor (pogovor z g.Kosijem bo vodil Igor E.Bergant)
12.15-13.25 Kosilo
13.25-14.25 Davorka Biondić Vince (Biondi), direktorica (Pogajanja med trgovci in dobavitelji)
Tomasz Stec (Simo-Kucher@Partners) direktor pisarne v Varšavi (Strategija in primeri oblikovanja cen pri trgovcih in dobaviteljih)
14.45-15.05 Odmor za kavo, ostale pijače in priboljške
15.05-16.15 Andraž Tuš (Skupina Tuš) direktor (Prihodnost trgovine je v storitvah)                 
Jean-Jacques Vandenheede (The Nielsen Company), (Kakšne so in bodo posledice četrte industrijske revolucije na maloprodajo?