
Da bi med uporabniki ponovno utrdili zavedanje o podjetju, ki stoji za izdelki blagovne znamke Zelene Doline, LCA, Oki Doki in Mythos, je mlekarna v sodelovanju z agencijo Grey Ljubljana pripravila celotno prenovo korporativne blagovne znamke in vizije ter poslanstva podjetja.
Nov korporativni grafični znak ujame bistvo dejavnosti Mlekarne Celeia in lucidno preigrava inicialko podjetja. Prostor v črki "C" dopolni in nadgradi s simbolnim izrisom kravice – dobesedne parafraze dejavnosti mlekarne. Znak deluje sveže ter navdušuje s svojim izčiščenim, a narativno bogatim minimalizmom.
Nov korporativni slogan "Najboljše v naši naravi" je pomensko večplasten in združuje vse, v kar Mlekarna Celeia verjame. Na eni strani poudarja preprosto dejstvo, da najboljše prihaja iz čiste, neokrnjene, slovenske narave. Na drugi strani govori o vrednotah Mlekarne Celeia, ki si kot odgovorno podjetje, vpeto v lokalno in širšo družbo, prizadeva delati dobro, etično in odgovorno – tako za lastnike, kot za kmete, naravo, zaposlene in uporabnike.
Nov korporativni slogan in grafični znak utelešata filozofijo podjetja, ki verjame, da nam narava daje najboljše in v nas prebuja – najboljše. Mlekarna Celeia tako stopa na pot večje prepoznavnosti v očeh potrošnika in nakazuje nove, jasnejše komunikacijske smernice.


