SLO bocni levo
SLO bocni desno

Družba Coca-Cola podelila prvo donacijo zmagovalcem akcije #vednopodpiraj dober namen

Slovenija

03.04.2019

Pod okriljem akcije #vednopodpiraj dober namen je družba Coca-Cola v Sloveniji na svojem dogodku trem zmagovalnim projektom s področij športa, okolja in skupnosti namenila donacijo v skupni vrednosti 21.000 evrov. Potrošniki so z glasovanjem izbrali nosilce zmagovalnih projektov, to so društvo Morigenos, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje (Botrstvo) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez.
 Dd leve proti desni: Jure KoÅ¡ir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen; Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZÅ Z, Ruža...
Dd leve proti desni: Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober namen; Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZŠZ, RužaTomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo; Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje, Tilen Genov iz društva Morigenos. (Foto: Matic Kremžar)

Akcija #vednopodpiraj dober namen je namenjena osveščanju slovenskih potrošnikov o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. O akciji je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo poudarila: "Pri Coca-Coli se zadevamo, da se vsaka uspešna zgodba začne z dobrim namenom. Akcija #vednopodpiraj dober namen je odraz strategije rasti družbe Coca-Cola v Sloveniji, da pri poslovanju ubira prave, ne zgolj preproste poti. Izbrali smo nekaj projektov, ki so skladni z našimi cilji na področju varovanja okolja in skrbi za skupnost in povabili potrošnike, da nam povejo, kateri od teh lokalnih projektov si zaslužijo našo podporo. Verjamemo, da bo vsak od zmagovalnih projektov izboljšal življenje ljudi ali pozitivno vplival na okolje v Sloveniji."

Dogodka se je udeležil tudi ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen, eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev, Jure Košir. O svoji vlogi je povedal:"Akcija zadeva področja, ki so mi blizu, zato želim prispevati po svojih najboljših močeh. Ljudje v športnikih pogosto iščejo svoje vzornike in če s svojo pojavnostjo prispevam k večjemu odzivu Slovencev in jih spodbudim k sodelovanju, je to zame osebna in tudi za samo akcijo velika zmaga. Največje koristi imajo navsezadnje nosilci zmagovalnih projektov, ki so deležni donacij, učinke njihovih prizadevanj pa posledično občuti celotna družba."

V okviru akcije #vednopodpiraj dober namen so slovenski potrošniki od decembra 2018 glasovali za projekte, ki si zaslužijo podporo družbe Coca-Cola v Sloveniji. Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) so skupaj prispevali kar 48.007 glasov.

Največje število glasov so prejeli naslednji trije projekti: društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladim športnikom. Coca-Cola bo izbranim projektom skozi leto 2019 donirala sredstva v treh fazah. Poleg današnje donacije, bodo zmagovalci prejeli še dve, in sicer v začetku junija in konec julija. Potrošniki pa lahko od 15. februarja dalje z nakupom izdelkov družbe Coca-Cola dodatno podprejo projekte, ki so jim najpomembnejši.