Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Notranja priloga InFocus se osredotoča na embalirane vode, vodič pa na meso in mesne izdelke. Revijo si lahko, tako kot vse doslej v arhivu, preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si. InStore št. 85 pri naslovnikih in na spletu (zavihek desno)
Slovenija
10.06.2020
Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Notranja priloga InFocus se osredotoča na embalirane vode, vodič pa na meso in mesne izdelke. Revijo si lahko, tako kot vse doslej v arhivu, preberete tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno na spletni strani www.instore.si. Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG.
Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic se tokrat v uvodniku, v besedilu z naslovom "Labirint do blagajne" posvečamo "peripetijam" ob nakupovanju v trgovinah v koronačasu...
V regionalnem intervjuju gostimo Stevana Vujoševića, "country" managerja Mondeleza International za Hrvaško in Slovenijo, poleg njega pa v "evropsko-slovenskem" intervjuju ob "dvojnem" odprtju največjega nakupovalnega centra v Sloveniji, Aleje, še Marcusa Wilda, direktorja SES.
Ob tem smo temu dogodku, ki je imel kar dve odprtji, namenili tudi posebno reportažo na dveh straneh (18.in 19).
Za Alejo so namenili več železa kot ga ima Eifflov stolp, je pa bila to res posebna otvoritev v času koronakrize, vrednost investicije, ki je "zamujala" osem let pa več kot 150 milijonov evrov...
Tako kot v vsaki številki smo tudi tokrat ponudili bogat nabor najpomembnejših retail novic iz Slovenije, regije in sveta ter pregledali, kje so trgovci odpirali nove objekte.
V tej številki smo po "primorani" odpovedi oz. preložitvi naše FMCG konference ponudili webinar, ki ga bo imel za prodajne in marketinške profesionalce, 19.junija - Darko Lukić, ki v tej številki objavlja tudi članek z naslovom "Dokler ne bo cepiva", v katerem se loteva tematike, kako prebroditi Covid 19 krizo.
O osebni izkušnji prodaje in temu kako podjetja obravnavajo reklamacije in odpravljajo napake, piše Andreja Jernejčič.
Objavljamo še kar nekaj pogledov strokovnjakov in analiz med katerimi so: analitični članek "koronavirusnega časa" avtorjev Valicona, Zenela Batagelja in Andraža Zorka, članek Maše Muster o nakupovanju živil slovenskega porekla pred in med epidemijo. Scott McKenzie iz Nielsena piše o odzivu podjetij na krizo, ki je zaznamovala tudi svet FMCG in o tem pišejo tudi njegovi kolegi iz ugledne hiše pod naslovom:"Bistveni koraki trgovcev v boju s koronavirusom".
Tudi Chris Murphy iz Ipsosa,Tom Rees iz Euromonitorja in Vera Thomas iz KNF imajo svoj pogled na ta "nori" čas...
O logistiki in distribuciji piše redno Antonio Zrilić, o e-trendih pa Darko Vaselić.
Tradicionalno smo obiskali zasebnega trgovca. Čast za gostovanje v rubriki InStore v gosteh je pripadla kitajski prodajalni Asia market v Ljubljani.
Tudi to izdajo zaključuje stalni "gost" Igor E. Bergant.


