Skazin Bokashi Organko 2 je bil nagrajen z ugledno oblikovalsko nagrado Red Dot. V velenjskem podjetju Skaza se veselijo prestižne nagrade za produktni dizajn leta 2019. O tem, kaj jim pomeni ta in številne ostale nagrade, smo se pogovarjali z Mirelo Kurt, njihovo direktorico prodaje.Kurt (podjetje Skaza): "Vsako priznanje nosi svojo zgodbo"
Slovenija
28.03.2019
Skazin Bokashi Organko 2 je bil nagrajen z ugledno oblikovalsko nagrado Red Dot. V velenjskem podjetju Skaza se veselijo prestižne nagrade za produktni dizajn leta 2019. O tem, kaj jim pomeni ta in številne ostale nagrade, smo se pogovarjali z Mirelo Kurt, njihovo direktorico prodaje. Kaj v poslu pomenijo nagrade?
Vsako priznanje nosi svojo zgodbo. Pa tudi v poslu velja pravilo, da si toliko dober, kolikor je dober tvoj zadnji projekt. Priznanja Red Dot smo zato veseli enako iskreno in srčno, kot bi bilo prvo. Potrjuje odličnost in inovativnost oblikovanja Bokashi Organka 2, žirija vrhunskih strokovnjakov pa daje nagradi globalno verodostojnost in vrednost.Vse to načrtujemo vplesti v naše komunikacijske načrte za vse ciljne skupine.
Je možno nagrade načrtovati, od najboljšega zaposlovalca, najboljše mlade managerke, ki je pripadlo g. Tanji Skaza, sodite med 1000 najbolj navdihujočih podjetij v EU po mnenju londonske borze, letos ste prejeli nagrado Solutions 2019 na sejmu Ambiente?
Nagrado si lahko nekdo želi, lahko si nagrado tim postavi kot cilj, ne da pa se je načrtovati. Načrtuje se lahko pot, ki bi jo bilo potrebno prehoditi, da se doseže odličnost, določijo se lahko visoki kriteriji in standardi, ki jih je potrebno dosegati. Nagrade so lahko le rezultat uspešnosti vseh predhodnih elementov in korakov procesa. Nagrada je posledica vsega odličnega, kar je bilo v projekt vloženo.
Kako pa zadnjo nagrado sprejema vaša okolica in zaposleni?
Danes dobivamo čestitke za Red Dot s strani naših poslovnih partnerjev, kupcev, dobaviteljev, oblikovalcev in vsake smo neizmerno veseli. Nagrada je priznanje naši predani, srčni notranji in izjemni zunanji ekipi strokovnjakov Gigodizajna za odlično opravljeno delo. Nedvomno nagrade gradijo prepoznavnost in ugled blagovne znamke, dvigujejo zanimanje in željo po izdelku. Naš cilj pa je presegati pričakovanja kupcev, jih spodbujati k spremembam slabih navad in usvarjati njihovo popolno zadovoljstvo. Nagrade tlakujejo temelje za tržni uspeh izdelka, vendar je to šele začetek nekega drugega procesa, ki ga bodo opravili naši marketinški in prodajni strokovnjaki.
Kakšna pot sedaj čaka Bokashi Organko 2?
Izdelek je v začetni fazi življenja, čeprav gre že za drugo različico Bokashi Organka. Leta 2011 smo namreč predstavili prvi Bokashi Organko, ki smo jih doslej prodali že več kot 100 tisoč in je še vedno v našem prodajnem programu. Imamo jasno opredeljene ciljne trge, Skandinavija, Nizozemska, Nemčija, Avstrija, Francija, Finska, tudi Slovenija. Gre za države z visoko osveščenostjo prebivalstva o skrbnem ravnanju z biološimi odpadki, z zavedanjem kaj pomeni trajnostno ravnanje za okolje in znotraj tega krožno gospodarjenje.
Ustvarjanje novega izdelka je, ne glede na raziskave, ki so predkorak vašega dela, premik v neznano, izven cone udobja. Je to doba dvomov ali vznemirjenja?
Negotovost vsekakor je, a je prepletena z velikim, pozitivnim vznemirjenjem. Pri novem izdelku gre vedno za kompleksen projekt, v katerem sodelujejo strokovnjaki z različnih področij. Tudi pri Bokashi Organku je bilo veliko vprašanj; kakšen material bomo uporabili, da bomo ohranili poslanstvo izdelka, kakšne bodo izboljšave, ki bodo uporabnikom prinesle nove koristi, kakšen bo dizajn, barva. Potrebno je vedeti, kako se spreminjajo obstoječe navade v ravnanju z odpadki, ali se spreminja količina bio odpadkov v sodobnih družina in podobno.
Kje lahko slovenski kupci dobijo Bokashi Organko 2?
Najbolje enostaven in hiter način je naročilo preko spletne strani www.skaza.si, kjer izdelek dobijo preko pošte v dveh dneh.


