Na Lidlove prodajne police je danes prispela tretja generacija izdelkov sedaj že tradicionalne Lojtr'ce domačih. Projekt, ki stavi na kakovostne domače sestavine in navdihujoče slovenske majhne podjetnike, bo tokrat postregel s skoraj 50 prehranskimi in kozmetičnimi dobrotami.

V žiriji, ki je izbirala med več kot 200 prijavljenimi izdelki, so bile Lidlova vinska strokovnjakinja
Mira Šemić, blogerka
Urška Fartelj (220 stopinj poševno) ter inštruktorica kuharstva z Biotehniškega izobraževalnega centra
Neli Selan. Z izbranimi izdelki Lojtr'ce domačih, ki bodo do razprodaje zalog na voljo v Lidlovih trgovinah, se bodo lahko kupci razvajali s kakovostnimi mesninami, lokalnimi specialitetami, vini, sokovi, dišečimi izdelki iz naravne kozmetike ter slaščicami.
Na tretji natečaj je prispelo skoraj 200 izdelkov, 3-članska strokovna žirija pa je izbrala nekaj manj kot 50 zmagovalnih, ki so si prislužili vzpon na Lidlovo prodajno polico. Leo Oberžan, vodja Lojtr'ce domačih v oddelku nabave Lidl Slovenija, pravi, da projekt prinaša številne priložnosti za domače podjetnike.
"Lidlova Lojtr'ca domačih kupce nagovarja kot posebna butična ponudba in ni del rednega prodajnega programa v Lidlovih trgovinah. Doslej smo vedno beležili velik interes kupcev za večino izdelkov z Lojtr'ce domačih, nekateri pa so bili še posebej zaželeni. Te smo nato vključevali tudi v druge posebne ponudbe, kot je na primer med izdelke praznične blagovne znamke Deluxe, ter tako z dobavitelji Lojtr'ce domačih razširili obseg sodelovanja," je še povedala Šemićeva.
Ob izboru končnih izdelkov nove generacije Lojtr'ce domačih je poudarila: "Naša dežela premore ogromno malih podjetnikov in še več velikih dobrot. Vse, kar sem kot članica žirije poskusila, me je pozitivno presenetilo." Strokovna žirija je bila navdušena nad raznolikostjo dobrot, pri katerih se jasno odražajo kreativen pristop, skrb za kakovostno proizvodnjo, ljubezen do narave ter ohranjanje tradicionalnih receptur.
Vse omenjeno bo zagotovo ponovno navdušilo tudi Lidlove kupce, ki Lojtr'co domačih vsako leto sprejmejo s posebnim navdušenjem, saj ne glede na to, kaj izberejo, vedno izberejo kakovost, zraven pa podprejo še lokalne podjetnike.Letos so med njimi stari in novi obrazi; prvi z Lojtr'co nadaljujejo svojo zgodbo o uspehu – med njimi je s priljubljenimi sladoledi Rok's nutt butter že drugo leto zapored Rok Starič –, drugi pa bodo z Lidlovo pomočjo prišli do promocije in prepoznavnosti, z malo sreče pa tudi do dolgoročnejšega sodelovanja s priljubljenim trgovcem.
Med izdelki Lojtrce domačih bo tudi mlečna čokolada, ki jo pripravljajo v podjetju Tramontana – Pro. "Vsi naši izdelki so narejeni iz najkakovostnejše belgijske čokolade ter vsebujejo velik delež kakava, polnila pa skušamo vedno ustvariti iz sestavin, ki uspevajo v lokalnem okolju. Za Lidlovo Lojtr'co smo izbrali klasičen lešnik in dva malce bolj 'eksotična' okusa – sivko in refošk," je poudaril Blaž Božič, eden od več kot 90 inovativnih dobaviteljev, ki so se letos s svojimi izdelki prijavili na Lojtr'co domačih.
O projektu Lidlova Lojtr'ca domačih je projekt, s katerim Lidl Slovenja k sodelovanju povabi male podjetnike, obrtnike, kmetije, zadruge in proizvajalce butičnih slovenskih izdelkov. Poteka že tretjo sezono (prvi razpis je bil 2016), Lidlovi kupci pa so izdelke izvrstno sprejeli.Med vsemi prijavljenimi izdelki, ki jih strokovna komisija tudi pregleda in pokusi, je nato izbranih nekaj deset zmagovalcev, ki dobijo svoj prostor na Lidlovi prodajni polici. |