Heinekenova bagovna znamka piva Laško je lani združila nekatere legendarne pevce s področja bivše Jugoslavije (Željka Joksimovića, Halida Bešlića in Nena Belana), v njihovi zadnji veliki oglaševalski akciji pa so moči združile košarkarske legende. Nova regionalna kampanja za Laško pivo
Slovenija
14.02.2019
Heinekenova bagovna znamka piva Laško je lani združila nekatere legendarne pevce s področja bivše Jugoslavije (Željka Joksimovića, Halida Bešlića in Nena Belana), v njihovi zadnji veliki oglaševalski akciji pa so moči združile košarkarske legende. To so Bogdan Tanjević, legendarni trener, ki živi v Trstu, Dino Rađo, ki je zdaj predsednik strokovnega sveta Hrvaške košarkarske zveze, Aleksandar Đorđević, selektor srbske košarkarske reprezentance ter Radoslav Rašo Nesterović, generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenije,
V regijski oglaševalski akciji se štiri legende spominjajo svojih legendarnih časov, ko so dosegali in še dosegajo številne uspehe.


