SLO bocni levo
SLO bocni desno

Prva "ameriška" Poli za njenega najbolj poznanega ambasadorja Luko Dončića

Slovenija

24.01.2019

 Prve posebne klobase in hrenovke blagovne znamke Poli, proizvedene v Ameriki, so šle v roke in slast njenemu najbolj znanemu ambasadorju in NBA zvezdniku - Luki Dončiću.
 
 
V skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacije poslovanja je Perutnina Ptuj na ameriški trg vstopila s proizvodnjo in prodajo v regiji jugovzhodne Evrope najbolj prepoznavne piščančje klobase Poli.
 
To je prva piščančja posebna klobasa na evropskem trgu in sinonim posebne klobase že od leta 1974.
 
Danes je mednarodna uspešnica. "Nori na Poli" so vse od Skandinavije do Sredozemja, prodaja se v Dubaiju, med drugim že 20 let na Švedskem.
 
V skladu z razvojno strategijo blagovne znamke Poli le ta nadvse uspešno vstopa tudi v druge segmente – postala je prva klobasa "za namazat", vstopila v segment hrenovk ter šunk in šunkaric z novim izdelkom Poli hammy. 
 
Proizvodnja piščančje klobase in hrenovk blagovne znamke Poli v ameriškem Chicagu je stekla ob celoviti podpori strokovnjakov iz Perutnine Ptuj.
 
Za proizvodnjo Poli v Ameriki se uporabljajo začimbne mešanice po originalni recepturi Poli, ki jih pripravljajo v Perutnini Ptuj na Ptuju in jih pošiljajo v Ameriko.
 
Do konca tega meseca bo Poli na voljo že na 1.750 prodajnih mestih.