Lidl Slovenija je tik po vstopu v leto 2019 na svojem Facebook profilu zabeležil izjemno prelomnico: več kot 300.000 sledilcev! Lidl prvi med trgovci na Facebooku dosegel 300.000 sledilcev
Slovenija
21.01.2019
Lidl Slovenija je tik po vstopu v leto 2019 na svojem Facebook profilu zabeležil izjemno prelomnico: več kot 300.000 sledilcev! Da bi se svojim zvestim sledilcem primerno zahvalili, so zanje pripravili prav posebno kampanjo Lidlovih 300.000, ki jih bo v tednu od 21. januarja do 3. februarja razveseljevala s številnimi nagradnimi igrami in aktivacijami z bogatimi nagradami.
Zaključni dogodek kampanje se bo odvil 3. februarja v eni izmed Lidlovih ljubljanskih trgovin, kjer se bodo trije izžrebani Facebook sledilci udeležili velike dirke z nakupovalnimi vozički.
Zmagovalec dirke bo poleg polnega nakupovalnega vozička domov odnesel še Lidlovo vrednostno kartico za 300 €.


