SLO bocni levo
SLO bocni desno

Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu

Slovenija

16.01.2019

Konec tedna se bo v Berlinu začel mednarodni sejem za hrano, kmetijstvo in hortikulturo "Zeleni teden" v Berlinu (18. do 27. januarja), kjer se z razstavnim prostorom predstavlja tudi Slovenija. Letos bo v ospredju predstavitev Slovenije kot dežele s tradicijo pridelave hmelja in proizvodnje piva ter predstavitev zagonskih (start-up) podjetij.  
 
 
Ob robu sejma Zeleni teden potekajo strokovni dogodki v okviru Globalnega foruma za hrano in kmetijstvo (GFFA) na temo Digitalizacija v kmetijstvu. Najpomembnejši politični dogodek pa bo Vrh ministrov za kmetijstvo, ki bo letos v ospredje postavil temo "Kmetijstvo postaja digitalno – pametne rešitve za kmetijstvo prihodnosti".
 
Sejem Zeleni teden, kjer se predstavlja več kot 1700 razstavljavcev iz 65 držav vsako leto obišče skoraj pol milijona obiskovalcev. Med razstavljavci, ki zasedejo 115.200 m2 razstavne površine, se z razstavnim prostorom tradicionalno predstavlja tudi Slovenija.
 
Sejem, ki bo svoja vrata obiskovalcem odprl v petek in je že 84. po vrsti, ima tudi zelo velik gospodarsko–političen pomen, saj se ga, poleg najvišjih predstavnikov Nemčije, udeležuje tudi preko 200 tujih gospodarskih in ministrskih delegacij. V času sejma se bo na sejmišču zvrstilo več kot 300 forumov, seminarjev in konferenc. Država partnerica letošnjega sejma v Berlinu je Finska. 

Na sejmu se tudi letos z razstavnim prostorom predstavlja Slovenija. Osrednja tema predstavitve je slovensko hmeljarstvo in pivovarstvo oz. Slovenija kot dežela s tradicijo pridelave hmelja in proizvodnje piva. Pri predstavitvi sodelujejo Združenje pivovarn Slovenije, Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije ter Združenje hmeljarjev Slovenije.
 
Z inovativnim slovenskim izdelkom, hitrimi samotočilnimi pipami "Quick Tap", bo obiskovalcem sejma predstavljenih 14 različnih vrst odličnega slovenskega piva. Predstavile se bodo: Vizir, Tektonik, Hopsbrew, Adam Ravbar, Maister, Ressel, Green Gold, Reservoir dogs, Barut Brewing, Frizi Beer, Castra in Pivovarna Človeška ribica ter Pivovarna Laško Union. S svojim pivom se bo predstavil tudi Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije. 
 
Na voljo za predstavitve 126 kvadratnih metrov površine

Na razstavnem prostoru se bodo predstavila tudi tri slovenska zagonska (start-up) podjetja. Slovensko inovacijo za urbano vrtnarjenje, vertikalnim zeliščnim vrtom in rešitvami za gojenje začimb doma, bo obiskovalcem predstavljalo podjetje Urban planty. Gorki Chilli bo obiskovalce skušalo prepričati s svojomi pekočimi omakami in drugimi izdelki iz bogate Gorki chilli ponudbe. Z edinstvenimi mešanicami nejodirane nerafinirane morske soli in mletih zelišč, pa se bo na delu razstavnega prostora Slovenije predstavilo tudi podjetje Barba sol.

Slovenija se bo v Berlinu predstavila tudi kot čebelarska dežela skozi ponudbo produktov čebelarstva Šauperl. Številni gostje, ki se bodo ustavili na prostoru, Slovenije pa bodo lahko okušali slovensko hrano in pijačo, ki bo postrežena v okviru "slovenske gostilne", ki vsako leto na razstavni prostor privabi veliko obiskovalcev. Ti bodo poleg kulinaričnih dobrot na razstavnem prostoru dobili tudi turistične informacije o Sloveniji. Informatorka Slovenske turistične organizacije (STO) bo s turističnimi katalogi skušala vsem približati Slovenijo kot izjemno zanimivo, pestro in raznoliko turistično destinacijo.

Razstavni prostor v velikosti 126 m2, ki ga pripravlja Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, se sicer letos nahaja v hali 6.2.