SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore revija št. 70 tudi na spletu

Slovenija

03.12.2018

Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Poseben vodič je tokrat ločen od revije in je namenjen kategoriji toplih napitkov. Na spletu si jubilejno številno lahko preberete v zavihku zgoraj desno. Vse ostale dosedanje revije so poleg v arhivu. 
 
Uvodnik je delo predsednika Združenja malih trgovcev Slovenije, Jožeta Venclja, ki je spregovoril o novi kolektivni pogodbi in zakonu, ki slovenskim trgovcem po njegovem mnenju ne prinaša ničesar dobrega, medtem ko je v Besedi uredništva Igor Đurović pokomentiral izjemno zanimanje za konference v organizaciji vaše in naše revije.
 
Stalnica revije so rubrike na prvih 30 straneh, kjer si boste lahko prebrali izbrane novice iz domačih logov in regije, kateri trgovci so prebivalce presenetili z novimi objekti, pokukali pa tudi čez planke in pregledali četverček svetovnih novic (proizvajalci, trgovci, Pl in tehnologija).
 
Vmes smo tokrat izjemoma vrinili članek s predstavitvijo inovativne ideje trgovca Tuš. Ta je namreč na police kot prvi pri nas uvrstil slovensko zelenjavo nenavadnih oblik, ki jo prodaja pod nazivom "Naravno drugačni". Članek podkrepi tudi intervju z Marijo Mehle iz KGZ Sloga, z. o. o., na str. 30, ki je slovenskemu trgovcu pri projektu pomagala. V pogledu strokovnjaka Robert Rolih (akademija Panta Rei) razpreda o testiranju različnih načinov marketinga in poudari, da ima trg vedno prav. Del revije, namenjene analizam, se spet osredotoča na pregled trga s strani nemške analitične skupine LZ Retailytics.
 
Direktor oddelka za raziskave, Matthias Queck, ki je kot govornik nastopil tudi na 5. beograjskem FMCG Summitu, se je razpisal o tem, kako na Aldi vpliva proces t. i. supermarketizacije, Frauke Vor dem Berge opiše uspešno poslovanje nemških drogerij po Evropi, Gildas Altamer pa se je osredotočil bolj na strah tradicionalnih živilskih verig pred spletnim nakupovanjem.
 
Vrača se stara rubrika InProdaja, v kateri Darko Vaselić piše, da se trgovci vse bolj zavedajo pomembnosti odnosov s potrošniki, in razkriva: "Ohranitev obstoječe stranke stane 4- do 5-krat manj kot osvajanje nove."
 
Gost regijskega intervjuja na strani 44 je tokrat Marko Pipunić, predsednik uprave slavonske Žito Grupe, ki proizvaja kakovostne zdrave hrane, na strani 48 pa boste kotiček zase našli tržniki, in sicer v rubriki InMarketing, ki predstavlja 1. del na temo Zagovorništvo zaposlenih. Avtorja Denis Mancević in Aleksander Mitrović sta se razpisala o tem, da se z marketinškega vidika zagovorništvo zaposlenih kaže kot najbolj učinkovito orodje za ustvarjanje sledi (leads), povečanje prodaje in dviga prepoznavnosti branda.
 
V redni rubriki trade marketing gost Laris Suljić svari, da trgovci in dobavitelji prevečkrat trmasto ignorirajo pomembnost partnerskega odnosa, ki pa bi moral biti temelj za ukvarjanje s trade marketingom.
 
Na strani št. 54 predstavljamo trgovino Hramček iz Livolda pri Kočevju, ki vsaj za standarde zasebne prodajalne ponuja veliko število izdelkov. Kot pravi njena lastnica Majda Štimec, ne pretiravajo z maržami in so do strank vselej prijazni.
 
Revijo, kot je to že v navadi, sklene modra beseda Igorja E. Berganta, ki govori o notranjem boju vsakega človeka.