SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl z brkatimi vplivneži za dober namen

Slovenija

27.11.2018

Lidl Slovenija tudi letos kot glavni podpornik v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet sodeluje z Gibanjem Movember Slovenija. 
 
 
Skupna točka vseh movembrskih aktivnosti je zbiranje finančnih sredstev za nakup urodinamskega aparata, ki ga na Kliničnem oddelku za urologijo v UKC Ljubljana še kako potrebujejo. 
 
"Kdo je pravi moški? Tisti ki, …… zna poskrbeti zase in za svoje zdravje!" To je ključno sporočilo, ki so ga letos v Lidlu Slovenija širili na družbenih omrežjih s pomočjo prav posebne movember aktivacije.
 
K sodelovanju so povabili tri slovenske vplivneže: voditelja Davida Urankarja, ustvarjalca bloga Ljubki nesmisel, Jureta Marolta, in Andraža Andrejca iz bloga Kdor to bere, ki so se teden za tednom med sabo pomerjali v različnih, z zdravjem povezanih izzivih.
 
 
 
"Vedno se mi je zdel november z akcijo movember in s puščanjem brkov nekaj posebnega. Letos sem zelo vesel, da sem lahko tudi v aktivni vlogi in upam, da skupaj vsaj kanček pripomoremo k ozaveščanju o zdravem načinu življenja in preventivi," je povedal Urankar, ki Lidlu Slovenija letos pomaga širiti poslanstvo Movembra.
 
Fantje so na zadnjo novembrsko soboto, 24. 11. 2018, na Lidlovem Facebook profilu posneli live video s pripravami na Movember tek. Tekmovali so v skleca izzivu, v okviru katerega je Lidl za vsako njihovo skleco namenil 1€ v skupni donacijski fond za UKC Ljubljana, pokazali so, kako znajo "skrbeti za svoja jajca" ter se na koncu čisto po moško pomerili še v polaganju rok. 
 
Najbolj brkati tek v mestu

Zadnjo novembrsko soboto dopoldan so center Ljubljane v sklopu Movember teka preplavili brkati tekači. Dogodka se je udeležilo več kot 400 tekačev, kot je že v navadi pa so bili tudi letos v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost.

Poleg že naštetih aktivnosti so v Lidlu Slovenija tudi letos zasnovali prodajno akcijo, v sklopu katere v novembru od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos (s 3,2 % m. m.) Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana namenijo 10 centov za nakup urodinamskega aparata, ki je nujen za preiskave pri bolnikih in bolnicah s sumom na motnje v živčno-mišičnem delovanju sečnega mehurja.

O končnem znesku, ki so ga z eksternimi in internimi aktivnostmi v Lidlu Slovenija zbrali v okviru projekta Movember, bodo poročali sredi decembra.