SLO bocni levo
SLO bocni desno

Blagovna znamka Bohinjsko se širi na nove ponudnike in storitve

Slovenija

02.11.2018

Kakovostni izdelki iz Bohinja se že od leta 2013 povezujejo v kolektivno blagovno znamko Bohinjsko/From Bohinj, ki ponuja pravo okolje za razvoj malega podjetništva. 

Znamka, ki se širi na nova področja, je vse bolj prepoznavna, vanjo pa se vključuje vse več kmetov, obrtnikov in turističnih delavcev.
           
Kolektivna blagovna znamka pod okriljem Turizma Bohinj združuje že 65 lokalnih ponudnikov, ki skupaj nudijo 354 izdelkov in storitev.
 
Letos so v znamko prvič vključili tudi nastanitvene kapacitete, doživetja in storitve, pojasnjuje Jana Vilman iz centra za kakovost na Turizmu Bohinj.

Kako dobrodošla je kolektivna blagovna znamka Bohinjsko, priča tudi lastnica hotela Kristal Alenka Dobravec, ki je tudi edina lastnica certifikata Bohinjsko na vseh področjih, tako za namestitev, kot za kulinariko, izdelke in doživetja.