
Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu
Slovenija
19.10.2018
V Hotelu Slovenija v Portorožu se je končal jubilejni, 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Portorožu. Za najboljšo agencijo mrežo so razglasili McCann Worldgroup, za najboljšo agencijo pa McCann Bukarešta. Podeljenih je bilo 26 zlatih, 50 srebrnih in 12 velikih nagrad.

Festival se je odprl v sredo ob 12. uri z razstavo prijavljenih del, ob 13. uri pa v dvorani Cristoforo Colombo sledi refleksija ob 25-letnici najpomembnejšega oglaševalskega festivala v regiji.
Svoj pogled bosta predstavila predsednika žirij Adrian Botan (McCann Worldgroup) in Dušan Drakalski (Ray Productions), pridružil pa se jima bo Guy De Launey, dopisnik revije Monocle.
Za njimi je ob 14. uri s predavanjem "Oblikovanje preteklosti" nastopil kulturni antropolog in strateg Philip L. McKenzie.
Predavanje v isti dvorani ob 14:45 ima je imelo za izhodišče dejstvo, da je tehnologija danes pomembnejša od vsebine. Steve Griffiths, digitalni direktor evropskega dela agencijske mreže DDB, bo skušal najti odgovor na vprašanje, kako zmanjšati razliko med tehnološkimi inovacijami na eni strani in adaptacijo potrošnikov na drugi.
Tako kot vsako leto je tudi na 25. Zlatem bobnu Emma Wilkie, direktorica britanske publikacije The Gunn Report, izpostavila največkrat nagrajena kreativna dela v oglaševanju. Itd.


