V Serdici na Goričkem bodo pod blagovno znamko Cana kmalu na trg poslali svojo vodo. Investicija prve polnilnice mineralne vode na Goričkem je znašala 300.000 evrov, poroča Delo.
O ideji 32-letnega Nika Huberja iz Murske Sobote, ki skupaj s solastniki podjetja namerava na trg poslati prvo goričko mineralno vodo, v projekt pa da so vložili že več kot 300.000 evrov, smo že poročali, sedaj pa ta postaja stvarnost.
"Polnilna linija italijanskega proizvajalca je že v delujočem stanju, po pridobitvi uporabnega dovoljenja bodo v celoti zagnali proizvodnjo in začeli s prodajo vode Cana Royal Water, ki je tako ime dobila zaradi dejstva, da je v njej veliko kalcija in malo natrija. V podjetju upajo, da se bo to zgodilo že decembra," so zapisali pred časom v Večeru.
Obnavljajo propadajočo staro osnovno šolo, v kateri bo potekala proizvodnja.
Podobo embalaže oziroma logotip, pod katerim se bo predstavljala Cana, je dizajnirala oblikovalka Nina Malovrh, medtem ko steklenice kupujejo tipske na trgu. Kmalu po zagonu proizvodnje bodo začeli vodo ponujati tudi v plastični embalaži.
"Zaradi tega, ker se v Sloveniji večina pijače proda v plastični embalaži, tako enostavno moramo biti prisotni tudi v tem segmentu,”je za Večer dejal Huber. Zaenkrat bodo v družbi zaposlili eno osebo, z ostalimi bodo pogodbeno sodelovali.
| 40.000 litrov steklenic na mesec Sredstva so zbrali lokalni investitorji, stavijo na butično proizvodnjo, ne na količino in če bo odziv doma dober, gredo v izvoz. "Radenske ne vidimo kot konkurenco, mi se bomo predstavili kot butična znamka," je ta Delo povedal pravi Niko Huber, ki se je odločil, da ljudem ponudi novo, drugačno mineralno vodo. Polnilna linija je že v delujočem stanju, trenutno so v fazi pridobivanja uporabnega dovoljenja, prav tako pa so v fazi prenove stare osnovne šole v Rogašovcih, kjer bo vzpostavljena proizvodnja, s katero naj bi napolnili približno 40.000 litrov steklenic na mesec. |