Httpool in Facebook oznanjata strateško partnerstvo. Httpool je postal edini uradni medijski partner in predstavnik Facebooka za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bolgarijo.
Facebook vidi dolgoročno partnerstvo s Httpoolom kot priložnost za dodatno podporo lokalnim agencijam in oglaševalcem v tem delu Evrope. Httpool bo le-tem pomagal, da s pomočjo raznolikih Facebookovih kanalov dosežejo svoje ciljne publike, spodbudijo neposredno komunikacijo z uporabniki in posledično dosežejo večjo poslovno uspešnost.
Httpool bo kot uradni medijski partner Facebooka podjetjem v regiji nudil strokovno svetovanje in pomoč pri postavljanju digitalnih strategij in taktik oglaševanja na Facebooku, Instagramu, Facebook Messengerju in WhatsAppu. Preko partnerja z utrjeno tržno pozicijo, strokovnim znanjem in bogatimi izkušnjami v regiji želi Facebook podjetjem nuditi strokovno lokalno podporo.
Robert Bednarski, direktor za centralno in vzhodno Evropo pri Facebooku, je ob tej priložnosti dejal: "Naš cilj je, da agencijam in oglaševalcem v tem delu Evrope, kjer Facebook nima svojih podružnic, zagotovimo vso potrebno podporo in strokovno znanje. Veseli smo, da bomo s sklenitvijo partnerstva s podjetjem Httpool na tem področju naredili korak naprej in prispevali k večji dodani vrednosti poslovanja podjetij v regiji."
"Da Facebook investira v Slovenijo in preostale države v regiji, je izjemno pozitivna novica za vse udeležence. To partnerstvo je veliko priznanje za Httpool in naše dosedanje delo ter vlogo na trgu. Hkrati predstavlja veliko odgovornost, saj bomo z našim delom neposredno vplivali na nadaljnji razvoj slovenskega in regijskega oglaševalskega trga," je povedal Timotej Gala, direktor Httpoola za centralno in vzhodno Evropo.
S partnerstvom v Sloveniji in regiji bo imel Httpool dostop do številnih primerov dobrih praks, s katerimi bo pomagal agencijam in njihovim naročnikom izkoristiti potenciale Facebook platforme, izvajal izobraževanja, obveščal o prihajajočih novostih, svetoval pri snovanju strategij in ponudil prilagojeno obliko plačevanja. Agencije bodo deležne neposredne pomoči pri reševanju vprašanj, povezanih s politiko oglaševanja, dodatna prednost pa bodo agencijam prilagojena izobraževanja in plačilo neposredno po opravljeni storitvi.
"Oglaševalci v regiji se preko Facebooka in Instagrama povezujejo s svojo ciljno publiko in z njo interaktivno komunicirajo. Facebook jim bo lahko preko partnerstva s podjetjem Httpool pri tem še dodatno pomagal s strokovno podporo in posebej zanje oblikovanimi usposabljanji," poudarja prodajni partner za centralno in vzhodno Evropo pri Facebooku, Rustam Ziganshin.
O podjetju Httpool... Httpool, hčerinsko podjetje podjetja IMS Internet Media Services (Sony) in je vodilna spletna oglaševalska mreža, ki zastopa tisoče lokalnih ter globalnih založnikov v 24 državah centralne in vzhodne Evrope ter Azije, kjer nastopajo na 36 trgih. Imajo 35.000 akcij na leto in 620 zaposlenih Ponuja najširše možnosti izbire oglasnih produktov ter rešitev na vseh kanalih (Display, Video, Engagement, Social ter Performance) tako na mobilnih napravah kot računalnikih. Uporablja visokokakovostne lastne tehnologije ter izbrane svetovno priznane licenčne rešitve. S svojimi širokimi mednarodnimi izkušnjami Httpool skupaj z IMS zastopa Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify in številne druge lokalne in globalne založnike v Sloveniji, Avstriji, Bolgariji, na Hrvaškem, Češkem, v Estoniji, Grčiji, Hong Kongu, na Madžarskem, v Indiji, Indoneziji, Latviji, Litvi, Makedoniji, Maleziji, na Poljskem, v Romuniji, Rusiji, Srbiji, na Slovaškem, v Švici in Ukrajini. Za več informacij obiščite: www.httpool.com. O Facebooku... Ustanovljen je bil leta 2004 s poslanstvom, da poveže svet. Ljudje uporabljajo Facebook, da ostanejo v stiku s prijatelji in družino in se informirajo o dogajanju po svetu. Facebook je blagovna znamka podjetja Facebook, Inc.Facebook na mesec uporablja več kot 2,2 milijardi uporabnikov, kar 1 milijarda pa jih vsak dan uporablja Instagram in WhatsApp. Prek FB se vsak dan izmenja več kot 200 milijonov sporočil, 8 milijard pa je takih sporočil vsak mesec in kar 1,6 miljard poslovnih povezav se vzpostavi prek tega priljubljenega družabnega omrežja. Poljak Robert Bednarski,ki je prišel v Slovenijo s petčlansko ekipo Facebooka in je dejal, da so se in se prilagajajo novemu zakonu GDPR (o varstvu zasebnih podatkov, sprejetega 25,maja) ter da se nameravajo v prihodnosti posvečati predvsem dvema področjema: 1. Krepitev na mobilnem področju, saj ima že sedaj kar 2,7 milijarde pametne telefone, kar 3 milijarde pa jih je povezanih s spletom. Že v naslednjem letu in seveda še naprej se bo ta številka samo še povečevala. 2. Krepitev na video področju do leta 2021, saj je po raziskavi Cisca že sedaj posnetih oz. objavljenih milijon posnetih minut vsako sekundo. |