SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore št. 68 pri naslovnikih in na spletu

Slovenija

02.10.2018

Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Na sredini vas čakata posebni prilogi InFocus – ena namenjena kategoriji začimb, pri drugi smo se osredotočili na zaključen sejem AGRA 2018 v Gornji Radgoni.Poseben vodič je namenjen testeninam. Tudi na naši spletni strani, kjer lahko (tako kot vse ostale revije v arhivu) celotno številko prelistate v zavihku zgoraj desno. 

Revijo bogatita dva zanimiva intervjuja, v katerih smo gostili direktorja podjetja Jagros, d. o. o., uspešnega trgovca Franca Jagra in pa regionalnega direktorja v podjetju TCC Global, Manfreda Litschko.
 
Sodelovanje s priznanim časnikom Lebensmittel Zeitung tokrat ponuja pregled stanja pri trgovcih, kar zadeva večkanalno poslovanje, delo Lise Byfield-Green, medtem ko se njena kolegica Frauke Vor dem Berge pozabava s temo "Ali bo trgovina na debelo naslednja žrtev Amazona v Nemčiji?
 
Uvodnik je tokrat spisala kar naša članica iz hrvaške redakcije, Jelena Domović, ki vabi na prihajajočo konferenco 4. FMCG Summit v zagrebškem Plaza Event Centru (četrtek, 25. oktobra). Takoj zatem lahko bralci uživate v standardnih rubrikah, kjer si pregledate novice iz domačih logov in sveta trgovcev ter proizvajalcev, še pred tem pa se prepričate o tem, da so bile lokalne verige spet aktivne na področju odpiranja novih objektov. 
 
V rubriki Investicije predstavljamo pomembno naložbo na primorskem koncu, kjer je Mlinotest v Ajdovščini odprl 5 milijonov evrov "težko" naložbo v novo tovarno svežih testenin. Obrat, ki bo proizvajal torteline in izdelke iz krompirjevega testa je začel delovati 20. septembra.
 
V pogledu strokovnjakinja dr. Sara Brezigar razpreda o treh največjih neumnostih, ki jih podjetja počno pri nagrajevanju svoje prodajne ekipe, svoj lonček je v rubriki InStore raziskuje pristavila Natalija Ugren, ki razloži, kako se razlikuje storitev v supermarketih in na bencinskih črpalkah, medtem ko Tomaž Štucin na straneh rubrike InMarketing secira psihološko ozadje popolno oblikovanih e-newsletterjev.
 
Bosansko-hercegovski strokovnjak za trade marketing, Laris Suljić, se je navezal na našo zadnjo številko in zapisal, kako uspeti že pri prvem trenutku resnice. "Če želimo pri prvem trenutku resnice zmagovati, moramo imeti vpliv tako na trgovca kot kupca," meni.

Seveda smo tudi za našo 68. izdajo obiskali enega izmed malih trgovcev, privatnikov, in tako vam s ponosom predstavljamo trgovino Atlas s turškimi dobrotami, ki jo v ljubljanskih Mostah uspešno vodi podjetnik iz turškega mesta Samsun, Ali Işik
 
Vsebino svoje košarice sta v tokratni številki predstavila predsednica TZS Mariča Lah in hokejist Rok Stojanović, medtem ko se je stalen kolumnist Igor E. Bergant v članku Velika svinjarija razpisal o tem, kako ljudje površno skrbimo za svoj planet.