SLO bocni levo
SLO bocni desno

INTERVJU: Kozjek: "Ne moremo si privoščiti, da Namo povozi čas"

Slovenija

13.09.2018

Veleblagovnica Nama je v letu prestrukturiranja ponudbo razširila s številnimi tujimi blagovnimi znamkami, ukinili pa so nekaj lastnih programov. Po besedah predsednice uprave Simone Kozjek si prizadevajo pripeljati znamke, ki jih kupci iščejo. Nedavna otvoritev trgovine Spar v pritličju to samo še potrjuje. 

 
Na vodilni položaj Name ste prišli februarja 2017. Lahko prosim na kratko komentirate rezultate poslovanja za leto 2017?
 
V poslovnem letu 2017 je družba realizirala skupne čiste prihodke iz prodaje v višini 16,2 mio eur, kar je bilo za 8% več kot leto poprej. Tudi poslovni izid iz poslovanja je bil dvakrat višji kot leto poprej. Čisti dobiček v višini 192 tisoč eur pa je bil  zaradi učinkov zapiranja enote Mango Celje nižji od pričakovanega in nižji od leta poprej.Sedaj smo že globoko v poslovnem letu 2018, ki pa za družbo Namo  pomeni predvsem leto poslovnega prestrukturiranja.

Z začetkom letošnjega leta ste nastopili petletni mandat kot predsednica uprave Name. Kateri so vaši glavni cilji v naslednjih petih letih? Kakšni so načrti Name za prihodnost s pogledom v bogato preteklost?

Skladno z novo strategijo trgovske dejavnosti nameravamo v prihodnjem strateškem obdobju skupaj s partnerji trajno zaokrožiti in s tem aktivno sooblikovati sodobno trgovsko in gostinsko ponudbo v centru mesta Ljubljana za vse generacije. Želimo, da Nama postane mesto dogajanja v centru, ki združuje ljudi preko prodaje trgovinskih izdelkov in dogodkov. Poleg tega nameravamo povečati tudi prihodke iz naslova najemnin in izboljšati dobičkonosnost poslovanja družbe.V Nami nedvomno gradimo našo prihodnost na temeljih bogate preteklosti, pri čemer pa si ne moremo privoščiti, da bi nas povozil čas. Ker se spreminjajo kupci in njihovi nakupovalne navade, želje in potrebe, se moramo z njimi spreminjati tudi mi.
 
Trenutno ste v času velike prenove. Med drugim ste prenovili in novo ponudbo pripeljali tudi v kletno etažo. Kako to, da ste umestili ravno Spar?

Na podlagi pogovorov z različnimi potencialnimi partnerji smo prepoznali blagovno znamko Spar kot znamko, ki pomeni dodano vrednost k preostali ponudbi Name in bo največji meri uresničila pričakovanje kupcev v centru mesta.

Po Sparu in Baby Centru marca v 4. nadstropje prihaja še italijanska blagovna znamka Coincasa. Jo lahko prosim na kratko predstavite?

Coincasa je italijanska blagovna znamka izdelkov za dom. Prepoznavna je po svojem unikatnem stilu, raznolikih trendih in predstavlja italijansko ikono opreme za dom. Odlikujejo jo kvalitetni materiali in fuzija tradicije in modernosti. Pod svojim okriljem združuje zlasti blagovne znamke številnih italijanskih proizvajalcev opreme za dom. Njihova kolekcija zajema izdelke za kuhinjo, jedilnico, dnevno sobo, spalnico in kopalnico.

Katere so še druge novosti v vaši hiši? 

Poleg že omenjene delikatese Spar, je konec avgusta svoja vrata v 5. nadstropju odprl Baby Center s ponudbo otroškega programa, v 3. nadstropju pa je odslej povsem prenovljen oddelek ženskega perila. Konec avgusta smo odprli tudi nov oddelek ženske obutve Lodi ter pripeljali nove blagovne znamke na področju torbic in obutve. Še več novosti pa bo predstavljenih do konca leta. S 1.junijem  se mi je v upravi družbe pridružila tudi nova članica Uprave Mateja Erman, ki ima dolgoletne izkušnje iz sveta mode in bo svoje delovanje usmerila zlasti v nadaljnji razvoj trgovinske dejavnosti družbe. 

Ob otvoritvi prenovljenih prostorov ste pripravili tudi dva dogodka. Eden je potekal včeraj, 12. 9., drugi danes, v četrtek, 13. 9.  Lahko na kratko navedete, zakaj ste se zanju odločili in kakšna so pričakovanja?

Tako je. Odločili smo se, da pokažemo, kaj vse smo naredili tekom poletja  – na eni strani poslovnim partnerjem in novinarjem – temu je bil namenjen večerni dogodek v sredo; seveda pa kot vedno želimo vse svoje novosti prikazati predvsem našim kupcem – temu je namenjen večji dogodek s koncertom v četrtek popoldan.