Pred 18. leti je svoja vrata odprlo danes največje nakupovalno središče severovzhodne Slovenije Europark Maribor. Razlog za veselo praznovanje polnoletnosti so tudi odlični poslovni rezultati, ki so jih predstavili na današnji novinarski konferenci.
Simona Mandl, center managerka Europarka, ki v rokah drži vajeti poslovanja nakupovalnega središča in skrbi za njegov strateški razvoj, je na današnji novinarski konferenci predstavila odlične poslovne rezultate preteklega leta: "V lanskem letu je promet našega nakupovalnega središča zrasel za dobrih 7 %. Obenem smo se približali 7,5 milijona obiskov."
Pri tem je navedla, da so odlični rezultati "odraz dobro začrtanih razvojnih strategij, ki jim sledimo in s katerimi dvigujemo raven nakupovalne izkušnje." Poslovne strategije, v katere verjamejo tudi zaposleni, ki so po besedah center managerke prav tako v veliki meri zaslužni za izvrstne rezultate poslovanja, temeljijo na zasledovanju potreb obiskovalcev, nenehnih izboljšavah ponudbe in vlaganju v napredek.
"Obiskovalci si dobro nakupovalno izkušnjo, ki je posledica številnih bolj ali manj vidnih izboljšav, zelo zapomnijo," zaradi česar se po mnenju Mandlove radi vračajo. V Europarku namreč neprestano sledijo evropskim in svetovnim modnim ter drugim trendom, ponudbo redno dopolnjujejo z novimi znamkami ter obstoječe osvežujejo z najnovejšimi koncepti.
Tako so letos že pozdravili odprtje treh novih prodajaln. Svoja vrata so odprli Optika Morela, svetovna znana prodajalna nakita Pandora ter prodajalna Žito. V ponudbo so dodali novo prodajno mesto s fotografskimi storitvami InŠtant, kupci pa lahko pričakujejo nove blagovne znamke, kot so Guess, Calvin Klein in Tommy Hilfiger.

Obenem nenehno skrbijo za prenovo obstoječih prodajaln in lokalov. Trenutno je v nakupovalnem središču kar 120 skrbno izbranih prodajaln in lokalov, ki ponujajo bogat nabor domačih in svetovnih blagovnih znamk.
V Europarku veliko vlagajo v tehnične izboljšave. V zadnjem času so v ospredju predvsem naložbe za povečanje energetske učinkovitosti. Kot je razložila center managerka, bodo predvidoma do konca leta celotno stavbo prenovili z LED-osvetlitvijo ter še naprej vlagali v energetsko čim bolj učinkovito obnovo naprav in sistemov, ki so potrebni za nemoteno delovanje nakupovalnega središča.
Poleg navedenega jih v prihodnjih mesecih čaka sanacija območja vhoda s Titovega mostu ter asfaltne površine v kletni etaži. Družbeno odgovorno pa ne ravnajo le na področju okolja, ampak tudi na področju podpore delovanju lokalnih organizacij in posameznikov.
"Letos smo na Europarkovem kolesarskem maratonu že desetič vsa zbrana sredstva od prijavnin kolesarjev podarili v humanitarne namene, in sicer tokrat društvu UP-ornik. Prav tako redno podpiramo športne, kulturne in izobraževalne dogodke v lokalnem okolju," je še dodala Simona Mandl.
Večina prodajaln bo svoje izdelke v teh dneh znižala za rojstnodnevnih 18 %.