
V agenciji Pristop zasnovali mobilno aplikacijo za največjo pivovarno
Slovenija
27.07.2018
Pivovarna Union je predstavila mobilno aplikacijo Re:Union, ki nagrajuje druženje brez telefona. Zasnovali so jo v agenciji Pristop, razvili pa v agenciji za digitalni marketing D'Agency.

Namen aplikacije je, da s pomočjo zabavnih aktivnosti spodbudi prijatelje, da odločijo telefonu in se v času druženja posvetijo drug drugemu. Ob začetku druženja se prijatelji povežejo s svojimi uporabniškimi profili. Ko družba preživi vsaj 30 minut brez sekunde gledanja v zaslon telefona, se poteguje za dosežke in nagrade.
Dlje kot telefoni ostanejo obrnjeni navzdol, večje nagrade so v igri, pravijo njeni snovalci.
"Sicer se vsi zelo dobro zavedamo posledic zasvojenosti z mobilnimi napravami, ampak redko tudi ukrepamo. Znamka Union ne more rešiti omenjenega problema, lahko pa v maniri filozofije 'Živjo, življenje' nagradi druženje v živo. Kljub protislovju je slednje razlog, da smo ustvarili mobilno aplikacijo, ki spodbuja neuporabo mobilnega telefona," je idejo aplikacije pospremil njen soavtor Matija Kocbek, vodja oblikovanja in inovacij v agenciji Pristop.


