
Brdo pri Kranju gostilo tehnološko napredna podjetja
Slovenija
12.06.2018
Kako inteligentna podjetja izzive digitalne ekonomije pretvarjajo v konkurenčno prednost? Odgovore je ponudil osrednji poslovni dogodek o tehnologiji in inovacijah SAP NOW. Danes je na Brdu pri Kranju povezal vrhunske govorce, tehnološke strokovnjake ter več kot 700 domačih in tujih podjetnikov.

V prvi vrsti sicer gre za tehnološko/IT zadevo, ki se osredotoča na inteligentna podjetja oziroma njihove odgovore na izzive digitalne ekonomije (npr. strojno učenje, blockchain tehnologija, internet stvari), je pa bilo zanimivo z večih vidikov.
Vizijo in teorijo s tega področja dopolnjuje tudi praksa. Tako je bil na sporedu zelo dober, inovativen "case" iz panoge FMCG: Simone Koren, Digital Marketing Lead, Atlantic Grupa,ki je v predstavitvi, naslovljeni "POVEZOVANJE DIGITALNIH PIK" predstavila njihove izkušnje z digitalizacijo poslovanja.
V Atlantic Grupi si radi rečejo kar majhen velikan med FMCG podjetji, saj s pomočjo široke palete digitalnih stičnih točk uspešno promovirajo 40 blagovnih znamk na 40 različnih tržiščih. Majhen velikan, ki bi rad spremenil pravila igre in resnično postavil v središče potrošnika, kar pomeni, da se na digitalni marketing več ne gleda skozi kanale, medije in kategorije.
Kako so v Atlantic Grupi začeli digitalno preobrazbo? Je povezovanje digitalnih točk dovolj? In kaj točno je digitalni ninja? Predstavitvi Korenove je sledila debata s predstavniki Gorenja, ki so predstavljali svoje izkušnje, za konec pa je sledilo zelo zanimivo predavanje o osebnem brandingu in njegovi povezavi s segmentom B2B (dr. Natalia Wiechowski).


