SLO bocni levo
SLO bocni desno

Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SEBASTIAN RENNACK, Višji analitik za maloprodajo

Slovenija

14.05.2018

Eden izmed govornikov na prihajajočem 1. FMCG Summit-u bo tudi višji analitik za maloprodajo pri podjetju LZ Retailytics, Sebastian Rennack.
 
Sebastian Rennack je kot višji (senior) analitik specializiran za področje trgov držav Centralne in Vzhodne (CEE) ter Jugovzhodne Evrope (SEE). Preden se je pridružil analitikom pri LZ Retailytics, je deloval kot svetovalec na področju maloprodaje in FMCG-ja v Srednji in Vzhodni Evropi, kjer je svetoval strankam iz finančne in FMCG industrije na področju nacionalnih maloprodajnih okvirjev in razvoju živilskih trgov ter jih podpiral s primerjalnimi analizami in merili znotraj branže in blagovnih skupin izdelkov (benchmark).
 
V zadnjih desetih letih je Sebastian imel različne maloprodajne operacije in vodil projekte za skupini Metro in Schwarz v regiji Srednje in Vzhodne Evrope. LZ Retailytics je mednarodna analitična platforma, ki jo je pred skoraj natanko letom dni in po enem letu razvoja na trg spravila od leta 1948 največja in najvplivnejša nemška trgovinska revija Lebensmittel Zeitung (DFV Media Group).
 
Devet uglednih analitikov z dolgoletnimi praktičnimi izkušnjami s področja maloprodaje nenehno in natančnospremlja in razlaga razvoj poslovanja več kot 1000 trgovcev na drobno v 40 evropskih državah. To poteka prek digitalne in mobilne platforme v angleščini ter v obliki delavnic, usposabljanj, svetovanj in projektnega vodenja.
 
O predstavitvi

Predstavitev nam bo dala vpogled v razvoj trgovine na trgih Srednje in Vzhodne Evrope in ponudila odgovore na:
- Trenutno stanje in smer, v katero se razvija trgovina na izbranih trgih.
- Lokalno vs. globalno. Klasično vs. digitalno.
- Kaj se lahko naučimo iz teh trgov?
- Razvoj različnih formatov trgovin, od Nemčije do Madžarske.
- Kako so se trgovske verige prilagodile vzponu diskonterjev?
- Katere verige, formati trgovin so se najbolj prilagodile današnjemu potrošniku, ki je vse bolj informiran in ve kaj hoče.