Sebastian Rennack je kot višji (senior) analitik specializiran za področje trgov držav Centralne in Vzhodne (CEE) ter Jugovzhodne Evrope (SEE). Preden se je pridružil analitikom pri LZ Retailytics, je deloval kot svetovalec na področju maloprodaje in FMCG-ja v Srednji in Vzhodni Evropi, kjer je svetoval strankam iz finančne in FMCG industrije na področju nacionalnih maloprodajnih okvirjev in razvoju živilskih trgov ter jih podpiral s primerjalnimi analizami in merili znotraj branže in blagovnih skupin izdelkov (benchmark).| O predstavitvi Predstavitev nam bo dala vpogled v razvoj trgovine na trgih Srednje in Vzhodne Evrope in ponudila odgovore na: - Trenutno stanje in smer, v katero se razvija trgovina na izbranih trgih. - Lokalno vs. globalno. Klasično vs. digitalno. - Kaj se lahko naučimo iz teh trgov? - Razvoj različnih formatov trgovin, od Nemčije do Madžarske. - Kako so se trgovske verige prilagodile vzponu diskonterjev? - Katere verige, formati trgovin so se najbolj prilagodile današnjemu potrošniku, ki je vse bolj informiran in ve kaj hoče. |


