Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič je oseba, ki je predvsem stroki iz področja FMCG verjetno ni treba posebej predstavljati, saj je že več kot četrtletje na čelu druge največje živilske trgovinske verige pri nas.
Vedno neposreden sogovornik, ki se v širši javnosti pojavlja le takrat, ko meni, da ima kaj pametnega za povedati. Igor Mervič, po izobrazbi magister ekonomije, se kot izkušen strokovnjak in menedžer s trgovino ukvarja že skoraj štiri desetletja.
Po študiju je karierno pot pričel v Lesnini, kjer je 12 let deloval na področjih financ ter trgovine na drobno in debelo, opravljal pa je tudi funkcijo direktorja razvoja. Leta 1992 je kandidiral za prvega direktorja Spar Slovenije ter v oktobru funkcijo tudi nastopil.
Družbo Spar Slovenija vodi že več kot 25 let, pri čemer med vrednotami, ki vodijo do rezultatov, zasleduje entuziazem, predanost in strast. Od leta 1992, ko je v Sloveniji obvladoval štiri prodajalne, do danes, ko lahko naštejemo že več kot 100 trgovin Spar in Interspar, je pod njegovo taktirko družba Spar Slovenija postala zgodba o uspehu, razvoju in poslovnem ugledu.
Razvoj in inovativnost še naprej ostajata jasni smernici delovanja generalnega direktorja Spar Slovenije, ki skupaj z zaposlenimi uspešno kljubuje tržnim spremembam raznolikim trendom, konkurenci in dosega vedno večja pričakovanja kupcev.
Pred skoraj tremi leti je Spar Slovenija pod njegovim idejnim vodstvom pričel tudi z odpiranjem franšiznih trgovin, letos pa so (nekoliko nepričakovano) odprli tudi spletno trgovino.
| Teme pogovora, ki ga bo vodil Igor E. Bergant Pogled CEO-ja na trenutno trgovsko stanje in dosedanji razvoj v panogi pri nas. Kako naprej? Je prihodnost trgovine v novih inovativnih pristopih do potrošnika in nakupnih kategorijah? Kako prek različnih formatov trgovin kreirati udobno nakupovalno izkušnjo? Se je v zadnjih 25 letih res toliko spremenilo v sami panogi? Kateri so bili ključni mejniki in kako so se na njih prilagodili dobavitelji? Kakšen je pogled na trenutno stanje in prihodnost spletne trgovine? So dobavitelji pripravljeni na spremembe, ki jih čakajo v prihodnosti oz. so že tu? Kaj so prednosti delovanja v verigi, ki je prisotna na več trgih in kje je tu priložnost tudi za lokalne dobavitelje? Katere so največje pomanjkljivosti lokalnih proizvajalcev za vstop na te trge? |