
Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: MATTHEW BROWN, direktor družbe Echochamber
Slovenija
10.05.2018
Eden izmed glavnih govorcev na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi trgovinski futurolog Britanec Matthew Brown.

Trgovinski futurolog bo predaval o trendih v trgovini (Vizualna in storitvena preobrazba trgovcev – kaj vse počnejo in kaj bi morali delati, da bi zadržali kupce?). Brown je lastnik londonske ustvarjalne agencije Echochamber, ki spremlja inovacije na svetovnih trgovinskih trgih in evolucijo potrošniških trendov.
Agencijo so ustanovili leta 1999, Brown pa je stalni keynote govornik na globalnih trgovinskih konferencah, kot je bila primer tudi z lanskim živilskim sejmom Anuga v Kölnu. Že več kot 10 let sodelujejo z največjimi trgovci in podjetji, kot so: Westfield, Marks & Spencer, Tesco, Nike, Ikea, Unilever, Johnson & Johnson itd.
Eurochamber ponuja tudi storitev Reatil Safari, in sicer mestom, ki so znana po nakupovanju in oblikovanju, da stranke navdihnejo z novimi poslovnimi možnostmi.


