Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili posebno spletno stran in seveda zanimiv program, na katerem predstavljamo vse v zvezi s tem, kar je potrebno za največji trgovinski konferenčni dogodek leta v Sloveniji. Prijave sprejemamo na spletnem naslovu prijave@fmcg-summit.si.| Program 2.FMCG Summita Ljubljana 2019: 8.00-9.00 Prihod udeležencev in registracija 9.00-9.10 Uvodni govor: Matej Oblak, direktor, revija InStore Slovenija 9.10-10.30 Zenel Batagelj (Valicon) partner (Retrospektiva naših FMCG blagovnih znamk in pogled v prihodnost Matjaž Vodopivec (Atlatntic Grupa), direktor SPP Slano in sladko (Internacionalizacija blagovnih znamk in inovativnost v proizvodnih kategorijah) 10.30 - 10.55 Odmor za kavo, pijače in priboljške 10.55-12.15 Marhias Queck (LZ Retailytics), partner Gregor Kosi (Lidl), generalni direktor (pogovor z g.Kosijem bo vodil Igor E.Bergant) 12.15-13.25 Kosilo 13.25-14.25 Davorka Biondić Vince (Biondi), direktorica (Pogajanja med trgovci in dobavitelji) Tomasz Stec (Simo-Kucher@Partners) direktor pisarne v Varšavi (Strategija in primeri oblikovanja cen pri trgovcih in dobaviteljih) 14.45-15.05 Odmor za kavo, ostale pijače in priboljške 15.05-16.15 Andraž Tuš (Skupina Tuš) direktor (Prihodnost trgovine je v storitvah) Jean-Jacques Vandenheede (The Nielsen Company), (Kakšne so in bodo posledice četrte industrijske revolucije na maloprodajo? |


