
Lidl z junijem ukinja plastične vrečke
Slovenija
02.04.2018
V slovenskih trgovinah Lidl od 1. junija na blagajnah ne bo več plastičnih vrečk. Namesto tega bodo kupci lahko izbrali papirnato ali bombažno vrečko, še naprej bodo ponujali tudi trajne vrečke, izdelane iz reciklirane plastike, ter vrečke za zagotavljanje hladilne verige, so sporočili iz Lidla Slovenija.

Lidl Slovenija v letošnjem letu obeležuje 5. obletnico svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, pod katero so združili številne družbeno odgovorne aktivnosti podjetja.
Skrb za okolje je poleg odgovornega ravnanja v odnosu do zaposlenih, družbe, v kateri delujejo, in zagotavljanja vse bolj trajnostne ponudbe izdelkov, eden od temeljnih stebrov družbeno odgovornega ravnanja. Lidl Slovenija zato sprejema zavezo o sistemskem zmanjševanju uporabe plastičnih materialov.
Tako načrtujejo, da bodo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter da bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.
Prvi korak k uresničevanju zaveze o zmanjševanju plastike bodo izvedli že kmalu – od 1. junija na blagajnah Lidla Slovenija ne bo več plastičnih vrečk. Od junija 2018 dalje bodo lahko Lidlovi kupci na blagajni izbirali med različnimi papirnatimi vrečkami (s FSC certifikatom za papir iz trajnostnega vira), ki se jih lahko odloži med star papir ali na kompostnik.
V prodaji bodo ostale še trajne vrečke, izdelane iz reciklirane plastike, ter vrečke za zagotavljanje hladilne verige za toplotno občutljive izdelke. Kmalu bodo kot novost v ponudbo dodali tudi bombažno vrečko, ki bo izdelana v okviru pravične proizvodnje (Fairtrade).
"Z umikom navadnih plastičnih vrečk iz prodaje želimo dodati kamen v mozaiku trajnega zmanjšanja potrošnje plastičnih nosilnih vrečk, obenem pa kupcem ponuditi trajnostno alternativo. Prepričani smo, da bodo kupci naš ukrep pozdravili in s tem aktivno pripomogli k zmanjšanju odpadne plastične embalaže," je ob tej priložnosti povedal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.
Sočasno z umikom plastičnih vrečk z blagajn je Lidl Slovenija po vzoru mednarodne skupine Lidl sprejel zavezo, da bodo do leta 2025 zmanjšali uporabo plastičnih materialov v svojem poslovanju za 20 odstotkov. Zavezali so se tudi, da bo do leta 2025 vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti.
K zmanjševanju in spremembam pri plastični embalaži bodo v Lidlu pristopili postopoma, vseskozi pa bodo imeli v mislih ohranjanje kakovosti izdelkov. "Embalaža izdelka ima pomembno funkcijo – živilo varuje, podaljša rok uporabnosti in omogoča, da ostane neoporečno. Tudi pri prilagoditvah plastične embalaže bo to naše vodilo, saj želimo na vsakem koraku kupcem ponujati najboljše razmerje med kakovostjo in ceno," pojasnjujejo v Lidlu. Dodajajo še, da bodo okolju prijazne rešitve na področju embalaže iskali v tesnem sodelovanju z dobavitelji.


