V Ljubljani poteka enajsta Fanfara
Slovenija
22.03.2018
Fanfara je največja slovenska študentska marketinška konferenca, ki jo že 11. leto zapored pripravlja Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Tema letošnje konference je prihodnost.
Prihodnost je negotova, a vseeno zanimiva in ravno zato na fanfari iščejo koščke, ki bodo zapolnili še neznano. Mladi se med zanimivimi predavanji uglednih govornikov tudi na delavnicah ukvarjajo s trendi na področju uporabniške izkušnje, kriptovalut, visoke tehnologije, prihodnosti oglaševalskega sveta, inovativnih podjetij in drugih področij, kjer lahko pričakujemo številne spremembe.
Gre za celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga.
Organizira ga zavzeta 29-članska ekipa, ki je razdeljena na 8 ekip (kreativa, program, PR in promocija, afterparty, dizajn, digital, sponzorstva ter vibe in protokol). Člani vseh ekip imajo skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa vse navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.


