Podjetje Mikropis je v Južni Koreji namestilo prve samopostrežne blagajne in sicer pri največjem trgovskem podjetju v državi, E-Mart.
Družba Mikropis je v Seulu v Južni Koreji v letu 2018 pričela z nameščanjem samopostrežnih blagajn v hipermarkete največje tamkajšnje trgovske družbe E-Mart. V prvih mesecih letošnjega leta so bile samopostrežne blagajne nameščene v prvih treh hipermarketih. Južnokorejski kupci jih že uspešno in množično uporabljajo.
Pri tem v Mikropisu sodelujejo z dolgoletnim partnerjem IBM-Toshibo, ki omogoča nadaljnjo širitev sodelovanja v Južni Koreji in drugih državah v Aziji. Največje južnokorejsko trgovsko podjetje E-Mart, ki ima 160 trgovin in ustvari preko 12 milijard dolarjev prometa letno, s tem odpira vrata novemu načinu nakupovanja, ki je v Sloveniji tudi s pomočjo Mikropisa že dobro uveljavljeno.
Samopostrežne blagajne so v Mikropisu prilagodili potrebam južnokorejskega naročnika in omogočili, da kupci lahko preko njih izvajajo nakupe, uporabljajo kupone, kartice zvestobe, brezgotovinska plačila, ipd. Lokalizirali so jih v korejski jezik, poleg korejščine pa je za kupce na voljo še angleščina in kitajščina.
IBM-Toshiba ima vstop na južnokorejski trg in celotno regijo daljnega vzhoda kot del dolgoročne strategije.
Janez Uplaznik, direktor Mikropisa, je ob vstopu na korejski trg povedal: "Rešitve za trgovce so ena najpomembnejših dejavnosti Mikropisa. S svojim znanjem smo vrsto let razvijali prepoznavne produkte na domačem trgu in v nam bližnjih državah, ki jih kupci danes uspešno uporabljajo. Zadnja leta vstopamo tudi na globalni trg – po Kitajski v lanskem letu smo od letos s samopostrežnimi blagajnami prisotni tudi v Južni Koreji. Dolgoletno zaupanje tako velikih partnerjev, kot je IBM – Toshiba, nam je odprlo vrata k eni največjih trgovskih družb na svetu. V Mikropisu smo močno usmerjeni v to, da prisotnost na azijskih trgih razvijamo tudi v prihodnje."
Bili so prvi, ki so pri slovenskih trgovcih vpeljali samopostrežne blagajne (blagajne Tik-Tak leta 2007 v Mercatorju). Mikropis Holding in z njim povezane družbe v Sloveniji ter tujini še naprej razvijajo sodobne rešitve za nakupovanje in jih uvajajo v prakso. Ena izmed njih je tudi rešitev Mikropis Selfshopping, s katero kupec že med nakupom sam skenira cene in ustvarja svoj nakupni seznam ter ob odhodu iz trgovine svoj nakup le še plača. Rešitev, prva tovrstna v Sloveniji, je že uvedena tudi v Sloveniji.
Mikropis Holding je s svojimi povezanimi družbami danes prisoten na številnih mednarodnih trgih, med njimi tudi v ZDA, Združenih arabskih emiratih, Indiji in na Kitajskem.