Enzo Smrekar je predsednik uprave Droga Kolinska in generalni direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. 7. februarja je gostoval na marketinškem zajtrku Društva za marketing Slovenije. Zase v šali pravi, da je šla njegova pot prek cigaret (Phillip Morris) in alkohola (Diageo) do drog (Droga Kolinska).
Kot predsednik Smučarske zveze je začel delovati že leta 2010, tu je minuli mesec dobil novi štiriletni mandat. Zato je marketinškim delavcem najprej predstavil aktualno športno zgodbo in nato še posel v njegovem podjetju.
"Za nami je na SZS (Smučarska zveza Slovenije) štiriletno obdobje, ki je bilo po moji oceni dobro. Med seboj si pomagamo, več je dogovorov in pomoči tistim panogam, ki nimajo dovolj sredstev. Imamo močno marketinško ekipo in mislim, da smo najbolj organizirana športna zveza. Vsak smučar nas stane 150.000 evrov na sezono. Izboljšale so se razmere za delo in rezultati skoraj vseh panog so zato boljši. Je pa še veliko priložnosti za napredek. Finančno stanje je bilo ob mojem prihodu slabo. Ko sem prišel na zvezo, smo imeli 8,5 milijona proračuna, zdaj smo blizu 12,5 milijona. Nadaljevati in poglobiti moramo delo s športniki in klubi, da bomo tudi naprej imeli uspešne generacije tekmovalcev. Na minulih OI v Sočiju smo osvojili osem kolajn, kar ni nihče pričakoval, so se pa po prvi kolajni nato v ekipnem duhu vsule še druge," je v športnem uvodu med drugim dejal dejal Smrekar, ki je predsednik ene največjih slovenskih športnih zvez od leta 2014.
Izven regije je Atlantic Grupa s svojo Argeto, o kateri je nato tekla beseda, najmočnejša v Avstriji, Nemčiji, Švici, odlično se prodaja tudi v Rusiji, državah bivše Sovjetske zveze, Veliki Britaniji, na Švedskem. Kaj vse je bilo treba storiti in koliko stane, da so jih pri uspešni prodaji delikatesnega namaza, kot zdaj imenujejo (nekdanjo) pašteto znamke Argeta, sprejeli vsi in ne le kupci z etno polic v hipermarketih, kjer so jih sprva kupovali predvsem priseljenci in njihovi potomci iz nekdanje skupne države Jugoslavije?
Argeta namreč ni najbolj prepoznavna blagovna znamka samo pri nas, kjer ima 55% tržni delež (pred petnajstimi leti so bili šele št. 3 v prostoru nekdanje države), ampak celo v Švici, kjer so jih iz največje trgovinske verige Migros poklicali kar sami. Več kot desetodstotni tržni delež imajo tudi v Nemčiji, kar dokazuje, da so se znali prilagoditi tudi na najbolj zahtevnih trgih.
"Najprej je treba zelo dobro proučiti potencialni trg. Brez tega nima smisla vstopati nikamor. Cena za raziskavo navad porabnikov, ki se osredotoča na tak izdelek, je na trgu, kot je npr. ameriški, cca. 60.000 evrov, kolikor smo nedavno neki ameriški agenciji tudi plačali. S tem, da ta raziskava velja za krajše časovno obdobje in se vse potem kmalu spremeni. V ZDA so nas anketiranci oz. porabniki na shemi ocene do 9 ocenili z osmico, kar je zelo dobro. S tem je bil po objavi več kot zadovoljen tudi lastnik Emil Tedeschi, ki me je takoj poklical in vprašal, kako je bilo. A tam te ni dokler nisi pri največjih trgovcih, kot sta Costco ali Walmart."

| Argeta predstavila nove zelenjavne namaze Pet barvitih različic novih zelenjavnih namazov Argeta odlikujejo nenavadne kombinacije okusov, ki potešijo tudi največje kulinarične razvade. Primarni okus je humus natur, odtenek naravne pristnosti, ki se skriva v okusu čičerike, osnovne sestavine vseh humusov. Neobičajna, a izjemna kombinacija ostrega hrena in sladke rdeče pese preseneča v okusu rdeča pesa in hren, okus paprika pikant pa z nagajivo pikantnim okusom prebudi velik val dobre energije, pa naj bo to ob zajtrku, malici ali večerji. Za razvajene brbončice je še posebej odličen okus črne olive, ki nežno čičeriko izostri s sredozemskim temperamentom aromatičnih črnih oliv, okus rdeča paprika pa vsakemu obroku doda slastno sladko noto. Načini uživanja v njih so res neomejeni, saj so namazi odličen, hiter in zabaven prigrizek, tako doma kot na poti. Lahko si jih privoščiš s sveže pečenim kruhom, grisinom, hrustljavim korenčkom ali pa kar s prstom. Lahko jih uporabiš kot osnovo za zajtrk ali pa dodatek bolj kompleksnim obrokom, kot so na primer tortilja, rižota ali juha. Še posebej zabavni so, če jih pri druženju s prijatelji ali družino ponudiš kot pomako ob narezani zelenjavi in grisinih ter ustvariš osupljivo kulinarično izkušnjo. |