
Kampanja Izbrana kakovost – Slovenija
Slovenija
29.01.2018
Manj krav, manj mleka – boljša kakovost.

Slovenija s kampanjo Izbrana kakovost – Slovenija že dobro leto dni domače potrošnike mleka in mlečnih izdelkov prepričuje s tri milijone evrov vredno skupno akcijo kmetijskega ministrstva in mlekarn. Zagotavljajo domače poreklo in posebno kakovost.
Po letu dni aktivne promocije sicer še ni podatkov, ki bi potrjevali, da Slovenci s trgovskih polic odslej raje jemljemo domače proizvode zaradi omenjenega zaščitnega znaka.
Je pa bil skrajni čas, da se je začel uporabljati enoten znak, pravi direktorica Mlekarne Planika Anka Miklavič Lipušček, kajti potrošniku moramo povedati, na kaj naj bo pozoren, ko bo posegal po izdelku.
Mlekarji za promocijo zaščitnega znaka Izbrana kakovost – Slovenija prispevajo pol evra na 100 litrov odkupljenega mleka. To bo zneslo skupaj milijon in pol evrov oziroma polovico kampanje, preostanek pa bo pokrilo kmetijsko ministrstvo.


