
Priznanje Mercatorju in akciji "Ste? Ste, kar jeste" (VIDEO)
Slovenija
11.01.2018
Revija Marketing Magazin je na svojem Facebook profilu iskala zmagovalca oglaševalskih akcij v minulem letu, laskav naziv najboljšega projekta pa gre "najboljšemu sosedu".

Glas ljudstva je šel akciji "Ste? Ste, kar jeste." (579 všečkov), ki jo je za Mercator pripravila agencija ArnoldVuga+. V konkurenci je bila tudi oglaševalska akcija "Doma v Sloveniji", ki so jo za trgovca Tuš ustvarili v agenciji BPCS.
V uredništvu Marketing magazina so med 130 oglaševalskimi akcijami (lani 123), objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani, v ožji izbor izbrali enajst akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku.
Uredništvo vodilne slovenske strokovne revije za marketing, oglaševanje in komunikacije Marketing magazin je končno odločitev tako zaupalo sledilcem revije MM-a na Facebooku in največje število glasov občinstva je prejela Mercatorjeva akcija Ste, kar jeste, in tako postala naj-kampanja leta 2017.
O uspehu kampanje pričajo tudi poslovni rezultati: Mercator je prav s to kampanjo kar za 14 % poveča svoj delež v ključni ciljni skupini starih med 18 in 35 leti. V snovanju te akcije je Mercator sodeloval z agencijo ArnoldVuga, ki je s tem konceptom zmagala na natečaju spomladi 2017. K uspehu kampanje so poleg naročnikovih in agencijskih strokovnjakov veliko prispevali režiser TV-spota Sašo Podgoršek, fotograf Primož Bregar in skladba No Roots nemške pevke Alice Merton.


