SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mlinotest bo konec januarja testiral tovarno polnjenih testenin v Ajdovščini

Slovenija

05.01.2018

Predsednik uprave ajdovskega Mlinotesta Danilo Kobal je za časnik Delo med drugim povedal, da bo tovarna polnjenih testenin najsodobnejša vzhodno od Verone.
 
Družba načrtuje dvoštevilčno rast prihodkov tako na ravni skupine kot tudi na vseh programih. Ključno vlogo bodo odigrale naložbe, ki so jih dokončali letos in ki jih načrtujejo prihodnje leto.
 
"Končujemo tovarno polnjenih testenin v Ajdovščini, konec januarja pa začenjamo testno proizvodnjo. Takšni proizvodnji imamo še na Hrvaškem in v Srbiji, a bomo hrvaško preselili k nam. Investicija je bila nujna, saj sicer ne bi bili več sposobni slediti proizvodnim trendom predvsem iz Italije, kljub temu da imamo daleč največje tržne deleže na Hrvaškem in pri nas," je med drugim zatrdil Kobal.
 
Delno je naložba po mnenju vodje podjetja nujna zaradi zahtev nizkocenovnih kupcev po daljših rokih hitro pokvarljivih izdelkov, delno pa zaradi rasti premium segmenta polnjenih testenin, kjer kupci zahtevajo tanko testo in polnejše okuse s celimi delci polnil.
 
"Z obstoječo tehnologijo tega nismo bili sposobni narediti, nova tovarna pa bo lahko izpolnila vsa pričakovanja obeh teh zahtev trga. Naložba je vredna več kot štiri milijone evrov. Svetovni center proizvodnje polnjenih svaljkov in testenin je Verona, naša tovarna pa bo najsodobnejša vzhodno od Verone," še poudarja Kobal, ki je lani na mestu predsednika zamenjal dolgoletnega alfo in omego ajdovske družbe, Davida Nabergoja.
 
 
Ajdovsko živilsko podjetje s skoraj 60 milijoni evrov prihodkov obvladuje domači trg. Celotna skupina na tujih trgih zdaj proda že 21 odstotkov svojih izdelkov. Rast pekarskega in slaščičarskega izvoza je 128-odstotna, zato bodo morali v prvi polovici leta kar podvojiti skladiščne zmogljivosti za zamrznjene izdelke.
 
Kobal: "Na 1.mestu je Avstrija"

Kobal je glede izvoznih trgov povedal:"Na prvem mestu je Avstrija, kjer smo se usidrali z našo blagovno znamko tort in drugih slaščic. Na tamkajšnji živilski trg je sicer zelo težko prodreti. Druga je Kolumbija oziroma severni del Južne Amerike, kamor bomo naslednje leto prodali več kot tisoč ton testenin. Dodatno smo okrepili prisotnost na poljskem in nemškem trgu. Kruh smo začeli izvažati v Francijo in Veliko Britanijo, zelo lepo rast pa doživlja tudi naš tradicionalni zahodni trg v Italiji."