
| Iz zgodovine Studia Moderna... Podjetje, ki sta ga leta 1992 ustanovila Sandi Češko in Livija Dolanc v Zagorju ob Savi, je kupcem v začetku ponudilo Kosmodisk - pripomoček, ki lajša oziroma odpravlja bolečine v hrbtenici – in se je izkazal za uspešnico. Od tu je šla pot samo še navzgor. V 25-letih od ustanovitve je Studio Moderna zrasla v vodilno podjetje za direktni marketing in razširila svojo prodajno mrežo v države Srednje in Vzhodne Evrope, z okrog 7.000 zaposlenimi na 21 trgih, ki z lastnimi blagovnimi znamkami, izdelki in storitvami dosega tržišče več kot 360 milijonov končnih kupcev. V letu 1996 so vstopili na trg inovativnih in kreativnih rešitev za dom in gospodinjstvo, šport in rekreacijo, lepoto in zdravje s krovno blagovno znamko Top Shop, ki je postala sinonim za t.i. nakup iz naslonjača oziroma videno na TV. Skozi leta se je Top Shop razvil v pomembno prodajno platformo in je lani praznoval svojo 20. obletnico. Po letu 2000 se je podjetje osredotočilo na intenziven razvoj novih prodajnih kanalov in širitev na tuje trge, kar je še okrepilo položaj podjetja v regiji. Danes ima podjetje na območju Srednje in Vzhodne Evrope več kot 360 lastnih trgovin, več kot 33 lokalnih klicnih centrov za prodajo, svetovanje in pomoč kupcem, s skupaj kar 4000 agenti; preko 240 ur TV oglasnega programa dnevno na več kot 360 TV postajah. S tremi Homeshopping kanali, s preko dvajsetimi milijoni distribuiranih prodajnih katalogov, z več kot tridesetimi milijoni poslanih prodajnih sms-ov, z več kot 140 prodajnimi spletnimi in Facebook stranmi ter z več kot 20 vplivnimi maloprodajnimi partnerji na 21 trgih Srednje in Vzhodne Evrope se Studio Moderna uvršča v sam vrh tovrstnih podjetij. S široko prepoznavno blagovno znamko Dormeo, ki so jo ustanovili 2002, podjetje kupcem ponuja kakovostne izdelke za spanje in dom, poleg tega pa jih v več kot 40 državah po svetu osvešča in izobražuje o pomenu zdravega spanja. Milijoni zadovoljnih potrošnikov so potrdili zaupanje v blagovno znamko s številnimi priznanji in nagradami, kot so Superbrands, Product of the year in Trusted Brands, ki so jo kupci že 10. leto zapored podelili blagovni znamki.Po letu 2010 je podjetje ustanovilo še več lastnih blagovnih znamk: Wellneo, Delimano, Rovus, Walkmaxx, ki pokrivajo široko ponudbo izdelkov iz različnih kategorij – od zdravja, lepote, športa do kuhinje, vse za dom in obutve. Znamka Delimano je danes najhitreje rastoča blagovna znamka, ki se lahko pohvali s 3,5 milijoni zadovoljnih kupcev. Lansko leto se je družini Studio Moderna priključila tudi blagovna znamka Pink Panda, v letu 2017 pa tudi Mango. |


