SLO bocni levo
SLO bocni desno

V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"

Slovenija

20.10.2017

V Ljubljani so zopet zadoneli bobni. Med 18. in 20. oktobrom je odzvanjalo v centru prestolnice, saj je potekal že 24. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben.
 
Avtorica: Petra Črnivec (na fotografiji)
p.crnivec@gmail.com
 
Za festivalske nagrade se je potegovalo več kot 1000 kreativnih del iz kar 27 različnih držav, na govorniškem odru pa se je v treh dneh dogajanja zvrstilo 30 strokovnjakov. Poleg pestrega kongresnega programa so imeli udeleženci veliko priložnosti tudi za druženje in mreženje.
 
Predsednica festivala Zlati boben in izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice Mojca Briščik je ob začetku napovedala, da bo Zlati boben skozi tridnevno dogajanje spodbujal kreativnost in inovativnost ter z nagrajevanjem najboljših ustvaril šampione našega, ne vedno dovolj cenjenega dela, industrijo pa iz povprečnosti usmerjal v odličnost. 
 
Veliko govora je bilo o blagovnih znamkah, pri čemer je Ioana Filip, izvršna kreativna direktorica v MRM//McCann Romania izpostavila, da imajo blagovne znamke moč in denar, da spreminjajo svet, kreativci pa morajo stopiti iz cone udobja.
 
Fernando Vega Olmos iz Picnic Madrid je poudaril našo noro obsedenost s plačanimi mediji, ki pa, izpostavlja, se mora zaključiti. Blagovne znamke še vedno 90 odstotkov svojega proračuna namenjajo plačanim medijem, s katerimi zgolj predstavljamo to, kar blagovna znamka pravi. Lastni mediji pa so tisti, s katerimi komuniciramo, zasluženi pa tisti, s katerimi blagovna znamka navdihuje.
 
 
 
 
Plačani mediji nam sicer omogočajo večji nadzor nad našo blagovno znamko, vendar imajo v primerjavi z lastnimi mediji nižjo verodostojnost. Kot je prepričan Vega Olmos, se morajo blagovne znamke osredotočiti na lastne in ne na plačane medije. Pri tem morajo nujno razviti strategijo uporabe lastnih medijev, ki mora jasno definirati njihov namen in smer.
 
Pozornost pa je bila med drugim namenjena tudi ženskam v kreativni industriji ter milenijcem. Slednje, sta izpostavila Daniel Bukumirović in Maša Milutinović iz VICE Srbija, je treba razumeti in jim prisluhniti. Še več, nagovarjata jih, naj zaupajo vase, naj bodo pogumni in spregovorijo na glas, četudi jih je strah.
 
Ob tem pa sta pojasnila, da milenijci niso sebični, vendar želijo obvladati situacijo. Vse postavijo pod vprašaj in želijo delati pametno, ne zgolj trdo. Prisluhnili smo lahko tudi navdihujočim Inken Rohweder, Collette Wasielewski in Lorni Hawtin, ki so z udeleženci delile svoje izkušnje in izzive, s katerimi so se morale soočiti v svoji karieri.
 
"Začne se že ob prihodu na delovno mesto. Ženskam je rečeno ne izgubite, moškim pa zmagajte," situacijo opisuje Inken. Tudi tokrat je mednarodni festival ponudil pester, poučen in zanimiv program, vrhunec festivala pa bo zvečer, s slavnostno podelitvijo nagrad 24. Zlatega bobna.