"Kreativci in kreativni direktorji, stopiti moramo iz svoje cone udobja," je v otvoritvenem govoru udeležence nagovorila Ioana Filip, izvršna kreativna direktorica v MRM//McCann Romania. "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet," je prepričana Ioana. 24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"
Slovenija
19.10.2017
Odlična predavanja, vrhunska kreativna dela in izjemno vzdušje so rezultat prvega festivalskega dne 24. Zlatega bobna. Mednarodni festival kreativnosti, ki poteka v prestolnici, vse do petka zvečer ponuja zanimiv program.
"Kreativci in kreativni direktorji, stopiti moramo iz svoje cone udobja," je v otvoritvenem govoru udeležence nagovorila Ioana Filip, izvršna kreativna direktorica v MRM//McCann Romania. "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet," je prepričana Ioana. Da je potrebno razumeti milenijce in jim prisluhniti, sta izpostavila Daniel Bukumirović in Maša Milutinović iz VICE Srbija. Še več, milenijce nagovarjata, naj zaupajo vase, naj bodo pogumni in spregovorijo na glas, četudi jih je strah. Ob tem pa sta pojasnila, da milenijci niso sebični, vendar želijo obvladati situacijo. Vse postavijo pod vprašaj in želijo delati pametno, ne zgolj trdo.
Ustanoviteljica in generalna direktorica Space10 iz Danske Carla Cammilla Hjort živi svojo poklicno pravljico in vsem svetuje, da se lotijo tistega dela, do katerega čutijo resnično strast in veselje. Da ženske prevzemajo prihodnost kreativne industrije, pa je prepričan Fabian Roseriz DDB Nemčija.
"Vsaka agencija ima svoje pleme in v plemenih se gradi kultura. Slednja je tista, ki definira posamezno agencijo in jo naredi unikatno. Je agencijska biblija, na kateri bi morala sloneti vsaka agencija. Je pa res, da se do nje ne pride čez noč, saj zahteva trdo delo, ki pa se v prihodnosti vsekakor obrestuje," je prvi festivalski dan zaključil Alemsah Ozutrk, generalni direktor v 4129Grey in glavni direktor za digital, Grey EMEA iz Turčije.
Tudi na današnji govorniški oder prihaja priznana stroka, med njimi Marco Cremona, Google, Velika Britanija, in Christian Flodén, Spotify, Švedska.


