V Mlinotestu so odprli vrata za šolajočo osnovnošolsko in srednješolsko mladino, za brezposelne in tudi za vse druge obiskovalce, ki jih zanima notranjost tega največjega živilsko predelovalnega podjetja v Vipavski dolini. Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem
Slovenija
22.09.2017
Družba Mlinotest se je z veseljem odzvala povabilu Ljudske univerze Ajdovščina, ki je v sodelovanju z Razvojno agencijo ROD, Območno zbornico za severno Primorsko, Območno obrtno-podjetniško zbornico Ajdovščina, Turistično informacijskim centrom Ajdovščina, z Inštitutom za mladinsko politiko in Zavodom za zaposlovanje Republike Slovenije enota Nova Gorica, pripravila dvodnevni dogodek InCastra, dnevi ajdovske industrije in podjetništva.
V Mlinotestu so odprli vrata za šolajočo osnovnošolsko in srednješolsko mladino, za brezposelne in tudi za vse druge obiskovalce, ki jih zanima notranjost tega največjega živilsko predelovalnega podjetja v Vipavski dolini. Mlinotest se je odločil tudi za sodelovanje na sobotnem dogajanju, in sicer bo predstavil dve novosti, ki poudarjata primorski značaj podjetja in njegove ponudbe: najavlja novi produkt iz lokalno pridelane koruze poltrdinke in Kraševec, ovseni kruh z orehi.
Mlinotest že dalj časa vabi kmete v Vipavski dolini k setvi koruze poltrdinke, da bi tradicionalno veliko uporabo koruze v kulinariki v tem delu Slovenije zaokrožili z lokalno pridelano surovino. V kratkem bo na trgu novi produkt Vipavska poletna, od katerega podjetje veliko pričakuje, saj dajejo poskusi odlične rezultate.
No, že na InCastri jo bo Mlinotest kuhal, in sicer kot polento velikanko in jo ponudil v okušanje obiskovalcem. Prav tako bodo obiskovalci lahko degustirali novi kruh – Kraševec z orehi. Gre za kruh, ki s svojim polnim okusom, podaljšano svežino, zlatorjavo zapečeno skorjo in nežno sredico z orehovimi jedrci, opravičuje svoje ime – njegov značaj je kot značaj Kraševk in Kraševcev.
V Mlinotestu kot eno osnovnih strateških prioritet in usmeritev poudarjajo predvsem skrb za potrošnika in zato dajejo velik poudarek proizvodnji zdrave hrane in nabavi čim večjega deleža surovin iz domačega okolja.
"Mlinotest je dobro in uspešno podjetje, vendar to ne pomeni, da ne moremo biti še boljši. Trudimo se izpolnjevati potrošnikovo zaupanje, potrošnik mora ob nakupu našega izdelka vedno dobiti tisto, kar na embalaži piše in seveda tisto, kar pričakuje po okusu in kakovosti, dobiti mora kakovosten in pošten izdelek za pošteno ceno. Z razvojem sledimo sodobnim trendom, ki jih narekuje trg, ko zahteva kakovostne, varne, okusne in tradicionalne dobre produkte. S ponosom in veseljem tudi sodelujemo na dogodkih kot je InCastra, ki dokazuje, da je v Ajdovščini veliko dobrih podjetij in veliko ljudi, ki imajo radi naše produkte in so ponosni na podjetja, ki dajejo kruh in delo dolini, pa tudi širše," je prvi dan dogajanja na InCastri povedal Danilo Kobal, predsednik uprave Mlinotesta, ki je prepričan, da bo dogodek pritegnil veliko zanimanja.


