SLO bocni levo
SLO bocni desno

Žirijo za nagrade Sempler bo vodil Darko Ivančević

Slovenija

06.09.2017

Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors, je na čelu žirije, ki bo ocenjevala najboljše medijske strategije leta v regiji. Prijave na tekmovanje Sempler so odprte od 1. septembra 2017, poroča MM.
V devetčlanski mednarodni žiriji so ugledni strokovnjaki iz regije, ki prihajajo tako iz agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov.
 
Predsedniku žirije Darku Ivančeviću se bodo pri ocenjevanju pridružili še Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica oglaševalske agencije Publicis One in operativna direktorica za regijo Adriatik, Marija Matić, direktorica medijskega načrtovanja v srbski medijski agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor in ustanovitelj digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga in razvoja v podjetju Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga v podjetju L'Oreal Srbija,  Žarko Sakan, direktor oglaševalske agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog, in Daniel Vuković, glavni kreativni direktor v oglaševalski agenciji McCann Zagreb.

Za Ivančevića je pri zmagovalni medijski strategiji ključen pomen celostnega tržnega komuniciranja. To bo tudi eden izmed njegovih kriterijev pri žiriranju.