Saša Leben se je Formitasu pridružila leta 2018 kot razvojna direktorica. Pred tem je bila dolgoletna direktorica slovenskega Publicisa. V Formitasu izpostavljajo predvsem njene izkušnje pri korporativnem upravljanju mednarodnega podjetja in prispevanju novih konceptov.
Ob tem izpostavlja orodja in analitične vpoglede v znamke in potrošnike kot nekaj, kar bodo v prihodnje poskušali še bolje izkoristiti pri gradnji odnosov med znamkami in njenimi ključnimi porabniki. "Verjamem, da sem s svojimi izkušnjami in znanjem lahko pomemben dodaten člen, ki bo pomenil pot k še hitrejšemu razvoju skupine v prihodnjih letih. To, da sem prevzela vodenje podjetja, v katerem delujejo takšne osebnosti, mi pomeni ogromno odgovornost, a hkrati tudi neizmerne izzive in ogromno veselja in zadovoljstva pri ustvarjanju prihodnosti," je še povedala Saša Leben.
| Iz agencije v skupino V tridesetih letih delovanja se je agencija Formitas razvila v skupino, ki jo sestavljajo agencija Formitas creative, medijska agencija AM komunikacije in poslovna šola Brand Business School, ki skrbi za širjenje strateško-komunikacijskega znanja. Skupina je vpeta v mednarodne agencijske mreže; Formitas je namreč povezan v mrežo BBDO in je hkrati pridruženi član verige Ketchum Pleon, medijska agencija AM komunikacije pa je del regijske mreže Ascenius Media, od letošnjega leta pa tudi pridruženi član mreže neodvisnih agencij WeCan. "Če je doslej Formitas veljal za podjetje, ki se doslej ni posebej aktivno vključevalo v širše panožno okolje, potem velja, da je njegova zdajšnja odprtost že pomembna sprememba v delovanju skupine," pravijo pri Formitasu in dodajajo, da se tudi na ta način potrjujejo njihova strokovnost in veščine. Saša Leben je namreč podpredsednica združenja agencij pri SOZ-u, Mitja Tuškej je strokovni direktor Effie Slovenija 2020, Andrej Pompe je član častnega razsodišča pri SOZ-u, Blaž Ritmanič, kreativni direktor agencije Formitas, pa član sveta tekmovalnega programa SOF. |


