SLO bocni levo
SLO bocni desno

Na trgu nova blagovna znamka sadja in zelenjave Purissima

Slovenija

24.07.2017

Kmetijska zadruga Agraria Koper je začela pridelke prodajati pod novo blagovno znamko Purissima, s čimer želi doseči večjo prepoznavnost sadja in zelenjave s primorskih kmetij. Sveža živila so za zdaj na voljo v trgovinah Spar, Tuš in E. Leclerc, poroča spletna stran Agrobiznis.
 
 
 
Njihovi kmetje pridelke ročno sortirajo in zložijo v zabojčke, opremljene z deklaracijo in žigom vsake kmetije. Tako zagotavljajo sledljivost. "Kupci iščejo lokalno pridelano sadje in zelenjavo, ki ga zdaj najdejo pod blagovno znamko Purissima," pravi Patricija Pirnat iz koprske zadruge.
 
Za posebno znamko sadja in zelenjave so se odločili zato, da bi pridelki iz slovenske Istre na policah bolj izstopali izmed uvoženih, hkrati poudarjajo dober okus, svežino in lep videz. Agraria poudarja kakovost izbranih izdelkov, ki so obrani v polni tehnološki zrelosti, ne pa kot melone iz daljnih dežel, ki zorijo v plinu med prevozom.
 
Tako želijo lokalne sveže pridelke še bolj približati kupcem, zadružne kmetije pa bolj promovirati. Za odkup zabojčkov slovenskega sadja in zelenjave Purissima se dogovarjajo tudi z Mercatorjem.
 
O blagovni znamki Purissima smo pisali tudi ob predstavitvi najbolj inovativnih živil.