Za novo kampanjo:" Moje znamke so najboljše znanke", so najprej pobrskali po spominu najbolj zvenečih slovenskih znamk, nato pa na policah Mercatorjevih trgovin dokazali, da so Poli, Alpsko mleko, Zlato polje in Cockta še kako res naše najboljše znanke – saj so skupaj z generacijami svojih kupcev prestale prav vse preizkušnje časa in so še danes nepogrešljiv del našega vsakdana.

V Mercatorju se vrhunske znamke počutijo kot doma. Ponosne na včerajšnjo tradicijo in svoje današnje kupce, vedno v iskanju najboljših rešitev za jutrišnje izzive.Kampanja bi ne mogla nastati brez tesnega sodelovanja ključnih Mercatorjevih partnerjev, samih prvoligašev z lestvice najbolj priljubljenih domačih znamk: Perutnine Ptuj, Ljubljanskih mlekarn, Žita in Atlantic Group.Ustvarjalci kampanje so tudi glasbeni navdih našli na "odstrehi" spomina: izbrali so nepozabno slovensko popevko z besedilom Dušana Velkavrha v izvedbi Iva Mojzerja Ti si rekla sonce – vendar v posodobljeni glasbeni priredbi Petra Penka.


