SLO bocni levo
SLO bocni desno

24. Zlati boben z novo podobo

Slovenija

05.07.2017

 24. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben je uradno predstavil novo podobo, ki so jo tudi letos zasnovali v agenciji Luna\TBWA.
 
Nova vizualna identiteta podobno kot lanska (ki je na 26. SOF-u prejela veliko nagrado v skupini tiskanih oglasov in plakatov) združuje elemente Ljubljane. Organizatorji so prepričani, da bo v skladu s sloganom tudi letošnja pustila pečat. "Napaja se iz hitro spreminjajoče se kulture in vanjo vrača svoje, provokativnejše podobe; vključuje sodobni, brezkompromisni likovni jezik, ki presega znano s pogumnimi idejami," novo podobo komentirajo organizatorji.
 
Mestna občina Ljubljana in Zlati boben vabita na tradicionalno tekmovanje za Mlade bobnarje, mlajše od 30 let. Pripravite najboljši in najbolj ustvarjalen plakat na temo krepitve blagovne znamke z naslovom: Ljubljana – mesto za doživetja kulture in umetnosti. Zmagovalca tekmovanja bo Mestna občina Ljubljana nagradila s 3.000 evri, Zlati boben pa s polno prijavnino za osebno udeležbo na Zlatem bobnu 2018.
 
Festival Zlati boben in Mestna občina Ljubljana vabita Mlade bobnarje, mlajše od 30 let, da se pridružijo tekmovanju za najboljši in najbolj ustvarjalen plakat. Dela, ki jih bodo pripravili Mladi bobnarji, bo ocenjevala petčlanska žirija, vodila jo bo Tereza Svěráková, glavna kreativna direktorica pri Y&R Češka, pridružili pa se ji bodo še Tjaša Ficko, podžupanja Mestne občine Ljubljana, Gosia Drozdowska, kreativna direktorica, FCB Warsaw, Poljska, Franz Riebenbauer, generalni in kreativni direktor, Riebenbauer Design, Avstrija in Philipp Schwartz, vodja strateškega načrtovanja, BBDO Berlin, Nemčija.